Kicsit drasztikus...
Nem is írom le...
3perc volt az egész...
Hozzávalók: 2db új embléma
1db kalapács
1db csavarhúzó
1db giulietta
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000076/0000076122t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000076/0000076123t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000076/0000076124t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000076/0000076125t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000076/0000076126t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000076/0000076127t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000076/0000076128t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000076/0000076129t.jpg)
Megjött a gyári antenna mert az előzőt lelopták!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000075/0000075985t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000075/0000075986t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000075/0000075987t.jpg)
Nekem olasz a lökősöm és pici tartó volt rajta amire rátettek egy sima keretet.
Persze nem kicsit elállt...elég zavaró volt...
Rendszámtartó le...
Rendszám ráhajlít a lökősre...
Eredmény a képeken...
Szerintem jobb így...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000075/0000075962t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000075/0000075963t.jpg)
Sajnos mikor megvettem a kocsit a jobb oldali tükröm repedt volt...
Gondoltam bontó és kicserélem...
Na persze... (lehet csak én szívok vele)
Meg is vettem a bontóban...gyári jobb tükörlap...éljen!!! Próbálom berakni, de nagy...
Beleér a tükröm bal belső oldalába a tükörlap.
Irány a bárdi...
Megrendelem... nagy az öröm mert nem is drága...megjön.. ez is nagyobb..
Vissza... rendeltünk egy másik gyártótól...megjött az is nagy...
Megoldás... régi tükörlap szétszed... hátsó műanyagot megmentve...
Ezt a patentos műanyagot bepattintani a tükröcskémbe és kétoldalas ragasztóval ráragasztani az új már lekopasztott tükröt...
Vki járt már így?
A tükörlapom legnagyobb mérete (gyári) 16,6 cm
Amiket meg kaptam 16,8 cm
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000075/0000075960t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000075/0000075961t.jpg)
lendkerék+tárcsa: 30.000.- +35.000.-
munkadíj: 40.000.-
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042441t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042442t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042443t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042444t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042445t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042446t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042447t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042448t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042449t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042450t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042451t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042452t.jpg)
A burkolat kicsit szaggatott volt már így ráfért a csere... sajna pénzhiány miatt csak használtra futotta...
A bal oldali tükröm nem fűtött mert megszakadt a csatinál a szál korrózió miatt...-csere!
-burkolat szereléssel: .8.000.-Ft
-egész bal oldali tükör: 2.000.-Ft
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000041/0000041401t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000041/0000041402t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000041/0000041403t.jpg)
-Turbó (gyári új): 216.000.-
-bak: 9.200.-
-légszűrő: 2.200.-
-olajszűrő: 1.500.-
-olaj (selénia WR 5W-40) 5 liter+1liter : 15.000.-
-szervóolaj: 2.200.-
-pollenszűrő
-Klíma ventilátor javítása (bal old belülről): 13.000.-
-munkadíj: 30.000.-
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040245t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040246t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040247t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040248t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040249t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040269t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040270t.jpg)
-hosszbordás-szíj: 5.500.- Bosch
-Jobb felső lengőkar: 13.000.-
-EGR szelep tisztítás
-légtömegmérő tisztítás
-merevítő fixálás
-turbónyomás szabályzó beállítása
-hibakódok törlése
+munkadíj: 25.000.-
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040232t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040233t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040234t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040235t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040236t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040237t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000040/0000040238t.jpg)
Felső turbócső cseréje: 17.000.-Ft kompletten. "Szatyi"-nál