Régebben is írtam már, hogy hiányzott pár ló a ménesből akik egy részét a megfelelő üzemanyag kiválasztásával sikerült visszaterelni a motortérbe. A következő lépés a szívás-kipufogás fejlesztése lenne, hátha megkerül a forgalmiban szereplő teljes létszám. A unix születésnapom alkalmából jóárasította az összes K&N cuccát, ami félárat jelent náluk. Boldogan fizettem ki érte cca 11000 ft-ot, mivel motoros múltamat tekintve tisztában voltam egy ilyen légszűrő pozitív hatásaival. Párhuzamosan beszereztem 4db "felsőpolcos" platina verseny gyertyát(állítólag az...NGK BKR6EVX), így együtt kicserélve úgy érzem meglett mind a 166 ló, sőt szerintem egyik-másik a távollétük során le is ellett párat(sokat nem, azért nem lettek 200-an...). Alul a nyomatékkal eddig sem volt gond, fent hiányoztak a lovacskák. Na ők értek haza! Sportlégszűrőt mindenkinek!!!
Elmentem kipufogóshoz is, aki megállapította, hogy 60-as rendszer van gyárilag alatta, sokkal nagyobb nem kell alá. A katalizátort nem tudjuk megszüntetni, mert előtte-utána van szonda(cserélhetjük verseny kat.-ra=150e ft). MAx egy jó végdobot tudunk tenni amitől jobb lesz az öblítése, de hangosabb is lesz+választhatok vmi riszrossz véget rá. Azt én nem akarom, tehát marad a gyári rendszer. Ezzel is jó a hangja nagyon!
10w-60 195/65r15 5w-50 a4 aerotwin amore autoglym bkr6evx bőrbelső bosch cső eibach fék fékfestés féktárcsa felújítás ferodo flexibilis flexicső foliatec főmunkahenger futóműállítás gyújtás gyujtótrafó hőmérséklet hring hungaroring jeladó jts k&n kapcsoló katalizátor kiko kipufogó kuplung lambda lmm michelin motor motorgenerál ngk novitec olajcsere p1172 p1173 p1175 p1176 poker póker pro-system ring sachs skring slovakiaring stabilizátor strongflex supersprint szilent szlovákia szonda tempomat termosztát toronymerevítő tuningman váltó váltóbőrözés xado zimmermann
>> Tuning és extraAlfa 156 SW 2.0 JTS // 2011-09-11