A stabilizátor szilentem már nagyon hangos volt, bosszantóan szekér feelingem volt és elég kellemetlen is volt hallgatni. A gyári minőségű rúd+szilent két évet bírt ki csendben,aztán talán a motorvédő burkolat hiányának köszönhetően(azóta visszatettük) kiszáradt/kiázott:) és nyöszörgött. A gumi 3000ft lett volna, a strongflex pedig szállítással 8400forint lett. Angliából lehetett volna még powerflexet rendelni,ami állítólag jobb is,de több mint kétszeres az ára!
Én a piros sorozatból rendeltem, a sárga még keményebb lett volna. A gumiszilent kiszerelése után tapasztaltuk,hogy a PU szilent milliméterekkel kisebb az eredetinél. Béla be sem akarta rakni,mert "ez így szar ahogy van". Szerinte mások simán beraknák így is,de Ő lelkiismeretes volt és szólt:). Én erőltettem,hogy ha már megvettem tegyünk vele egy próbát. Alá bejlágoltunk egy alátétet,hogy legalább a leszorítót kitöltse és megszorítsa a rudat rendesen. Nem vagyok rá büszke, hogy susztákolva lett a szilent,de valahogy kell tapasztalatot szerezni vele. A méret pontatlanság viszont bosszantó, remélem egyedi eset. Sajnos nem tudom visszaküldeni,nem éri meg...
10w-60 195/65r15 5w-50 a4 aerotwin amore autoglym bkr6evx bőrbelső bosch cső eibach fék fékfestés féktárcsa felújítás ferodo flexibilis flexicső foliatec főmunkahenger futóműállítás gyújtás gyujtótrafó hőmérséklet hring hungaroring jeladó jts k&n kapcsoló katalizátor kiko kipufogó kuplung lambda lmm michelin motor motorgenerál ngk novitec olajcsere p1172 p1173 p1175 p1176 poker póker pro-system ring sachs skring slovakiaring stabilizátor strongflex supersprint szilent szlovákia szonda tempomat termosztát toronymerevítő tuningman váltó váltóbőrözés xado zimmermann
>> SzervizAlfa 156 SW 2.0 JTS // 2013-05-17