Tagok >> pmolnar >> 156 SW 2.4 JTD 10V >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD 10V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:NERO FUOCO M. 821/a
Régi gumik le, görgőzni egyet kellett, homokszórás majd bazalt szürkére porfestés
Tavaly ilyenkor előre kaptak használt félmegoldást, most elől hátul megújulunk.
Márkkal csináltatom nem megyek Zéhez.
Elől felső és alsó lengőkarok cseréje (stab szilentek jók) Legutóbb használat tettünk bele.
Axiál csuklók gumiharanggal, gömbfejekkel csere. 3 db motortartó bak cseréje
Hátul is hossz és keresztartók és stab. pálcák és szilentek cseréje is megtörtént.
Két kézifék bowden és bal oldalon hátul ATE féknyereg is új.
Majd futómű állítás. Szokásos helyen. Hibátlan lett.
Miles 211.000
200+15+180+100 a vége
Cél az eredeti állapot lehető legjobban visszaállítása és megőrzése.
A szürke padlókárpit cseréje feketére.
Bent lévő zene miatti kábelek eltávolítása valamint felül is a padlólemez ellenőrzése
Bose mélynyomó instalálása. Mélyláda és hangfalak már megvoltak.
CD tár beépítése a csomagtartó tálcába.
MP3 lejátszós autóradió beépítése.
Tempomat intallálása
Hűtő radiátorok bekapcsolnak mikor gyújtáson van a kocsi ezért ezt is megnézni(se termosztátor hőfok se radiátorban a jeladó se a relék nem rosszak, akkor mi?)
Bal oldali kerékcsapágy csere is megvan SKF -re
És .....
200.100 miles
5W40 full synthetic olaj és olajszűrő, pollenszűrő, üzemanyag és levegőszűrő csere
199.000 mérföld
Legkőkarok szerelése után és műszaki után még futómű beállítása muszáj.
Alsópáhokra se viszem többet se Alfához se értenek és csak fikázni tudnak.
A nyári szett az egyik legszebb felni az 56-ra a GT R17.ben szerintem ,sajnos ezt a felnit most nem tudom felújítani és megszépíteni ezért a fehér már felújított Teledialt kapja
205/55 R16 es 2018-as 80%-os Michelin Energy Saver gumikkal
Jobb oldali kerék csapágy csere miatt ment szerelőhöz, de mivel két csonkállványom amit felújítottam volt és azokon csapágy is, így azok kerültek fel. De nem úsztam meg a jobb oldali ezen is búg így oda SKF új csapágy került
( Előző 20e km bírt.(GSP) azelőtti pedig 10e km-t se
De nem ált itt meg a szerelés, mert megy vizsgára így átnézve az első tárcsák cseréje, betétek oké, de féknyeregeket is cserélni kell( volt felújított); hátul valamiért ragadt a fék ezért ott is felújított nyereg került fel.(szintén meglévő betétekkel)
Valamint a féltengely gumiharang kiszakadt és azt is kellett cserélni. És a féltengely is át lett szerelve a bontott/magmaradtból.
De ha már átnézés akkor a futóműt is. Így jobb felső lengőkar és bal alsó csere. Ezekből is volt bontottam.
Első lengéscsillapítók cseréje(szintén volt) valamint Eibach rugó lecserélése gyárira úgy elől mint hátul. Hátul jók (2 éves Billstein a lengéscsillapító)
És még kapott egy új motor alsó burkolatot is