Tagok >> pmolnar >> 156 SW 2.4 JTD 10V >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD 10V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:NERO FUOCO M. 821/a
10W 40 olaj Total és olajszűrő csere. (a diesel szűrő csere 01.28-án volt) Levegőszűrő is
183 000miles
(Alig folyt ki 1,5 l régi olaj.)
Átírva. Magyar rendszámos.(SDF)
Lámpacsere persze nem jött össze elsőre így a jobb elsőt újra polirozni kell.
Tiger silenttel a küszöb spojlerek is feltéve.Jó anyag könnyű vele dolgozni és ragad is, hogy mennyire tartós majd egy tél és egy nyár után kiderül.
Mostmár talán minden rendben van a futóművön, elméletileg.
Állapotát alváz és üregvédelemmel próbálom megtartani.
Alázvédelem előtt persze azért kellett rozsdamarózni és hegeszteni is.
Köszi a segítséget Bajsz M.!
Alsó motor védőt azaz haspajzsot is felszerelte.
Pár kép előtte és utána az alvázvédelemnek.
Küszöb spojlerek leszedése, mert előző tulaj nagyon csúnyán rögzítette a küszöbre.
Fényszórók cseréje(EU, jobb oldali közlekedésüre) előtte felpolirozva.
Kipufogó csere, mert elég rohadt volt a saloonból amit lecsiszoltam és festettem.
Valamint kopottak voltak a gumik és GT 17" felnin van jobb állapotú 2 fajta nyári gumi így az került fel.
180 000 miles
Szerintem szépen mutat a fekete autón a kék.
Ezért pár elemet kékre fújtam és lecseréltem az eredetiket. (De csak ezen az Alfán a többin szigorúan próbálom a gyári állapotot tartani.)
A könyöktámaszon megkopott a bőr és lecseréltem, de már a faceliftes könyöktámaszra.
Mivel nem elég az eredeti bőr a felületre,így feketével egészítettem ki. Lehet így nem a legszebb, de most ez van.
Szélvédőtörlőlapát karok felújítása, festése
Az autón cserélték a kormányművet, stab rúd, stab pálca 1db, jobb felső lengőkart és a flexi cső szétment a leömlő mögött, 1db magasnyomású cső, jobb oldali féltengely kompletten. Féltengely gumiharangok jók és helyükön vannak.
Hűtősor keresztartóját (ezek mint a saloon bontásából) valamint intercooler csövek aba bilinccsel rögzítve és nem gyorskötözővel és volt egy jó állapotú levegőszűrőházam amin a fülek is megvoltak.
És kaptak még új fékcsöveket, új fékolajjal, hűtőfolyadék pótolva.
Ami hátramaradt az már tavasszal jön csak.
Fényszoró,kipufógó és küszöbspojler csere és átírás
A vizsgahelyen javasolták a lengőkarok cseréjét ebből csak a jobb felsőt kell majd cserélni.
A kormánymű, stab rúd és pálcák cseréjét.
Hátsó csapágyak cseréjét.
Meglátjuk mit kell cserélni.
Hátsó lengescsillapitok csereje, a sport rugok még jók.
Elől kerékcsapágyak cseréje.
Valamint jobb oldalon a fékkengyel csere.Menet szétment(Ezt még festeni kell kékre)
179000miles