156 1750 2 424 ablakmosó ablaktörlő active alfa ar arese asimmetrico ate betét birth bowden bpc brembo chmarossky cold corsa csatlakozó csomagtér diagnosztika dobbetét dobsinska ebc ecu ellenállás fék fékbetét fékolaj felső feszítő függönylégzsák fúrt futómű giulia good görgő gtv gumi gyári hátsó hosszbordás hűtő javítás karcolás karosszéria kábel kerámia kézifék kilincs kinyomócsapágy kkl koni korrózió kuplung lengéscsillapító lengőkar mechanika museo ocra olajcsere open pannonia pappas patent pillangószelep pirelli pzero q quadrifoglio race reset romeo rozsda sachs slovakia special sport start stelvio szíj szilent szolnok tárcsa téli termosztát tisztítás toronyszilent trw vag valve váltó vezető viadukt világítás xtra year yellow
>> SzervizAlfa 156 1.6TS Sedan Distinctive // 2013-06-26
Észrevettem, hogy a motor tetejénél lévő szilent közepe repedezett, közel van a teljes szakadáshoz.
A konzol leszedése túl körülményes lenne. Talán még a vezérműszíjat is le kell hozzá szedni. Így egy megoldás adódik: a helyén kell kicserélni.
ehhez a művelethez készítettem egy célszerszámot, amivel kihúztam a szilentet a konzolból.
Meglepetésemre a cseredarab (Birth) ugyan olyan mint a gyári. Ilyen ritka esetben valóban jó választás egy utángyártott.
(Megjegyzem az első kanyarstabilizátor szilent cseréjéhez szintén Birth-öt vettem, és abban még a gyári logó is benne van.)
A szilent szépen kijött a helyéről, az újat pedig némi szenvedés után sikerült irányba állítani, majd betolni a helyére.