Tagok >> Settantacinque >> Blog
Motul X-Cess 5W40 + Ufi szűrő
Egy darab bal felső TRW lengőkar (nyikorgott a benne lévő, ugyancsak TRW, viszont a gömbfeje tökéletes állapotban volt 120e km után is!) Jobbos egyelőre maradt.
Gyári új alsó motorvédő (másodszor, mióta nálam van), mert behullámosodott/szakadt.
369000 km
Két hátsó gátló is cserélve SW-hez való Monroe Reflex típusúra, új Sachs rugókkal, új felütközésgátlókkal. Így mostmár körben Monroe Reflex szett van az autón.
Cserés lett a komplett hosszbordáshajtás, így:
gyári új hidraulikus-rugós feszítő egység beszerezve
NSK excenteres csapágy
Febi vezetőgörgő
Dayco szíj
359000 km
Összes szűrő+Motul X-Cess 5W40 csere 356000 km-nél
Balos kézifékkötél csere
5db Lucas izzítógyertya
Km: 351000
Ez a két teendő a 156-on megvan fél óra alatt, öröm szerelni.
Új olasz, Cromodora márkájú hátsó dob. Még nem cserélem, de kezd hangosodni a rajta lévő, idővel megkapja :)
A pár éves Samko főfékhenger beleengedte a fékolajat a devanderbe, kapott egy új Marellit helyette.
16db új hosszú M12x1.5 hosszú kerékanya is került az autóra :)
7 évet és 35000 km-t bírt a kínai Mobiletron feszszabályzó, amit anno a generátor felújításakor tett bele a szaki. Annyira nem rossz futásteljesítmény a legolcsóbb darabtól, a szénkeféi alig voltak elkopva, de tekintve, hogy a gyári Bosch 200000 km-t bírt és 30 évet... na igen.
Facet 6.0001 került bele.
Gyári új hengerfejeket kapott az autó (nem utángyártott kínait).
Csak a gyárihoz ragaszkodtam, így egyet hollandoktól, egyet Szardíniáról, kettőt pedig az imolai veteránbörzéről sikerült venni. Különböző évben készültek, de ugyanolyan cikkszámúak.
Hozzá tartozó összes tömítés (már a számomra szokásossá vált Payen fém hf-tömítés).
+olajcsere: Texaco 10W40
km: 219000