Settantacinque - főkép
>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20V M-JET // 2023-10-27

Motul X-Cess 5W40 + Ufi szűrő
Egy darab bal felső TRW lengőkar (nyikorgott a benne lévő, ugyancsak TRW, viszont a gömbfeje tökéletes állapotban volt 120e km után is!) Jobbos egyelőre maradt.

Gyári új alsó motorvédő (másodszor, mióta nálam van), mert behullámosodott/szakadt.

369000 km

 
>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20V M-JET // 2023-09-29

Két hátsó gátló is cserélve SW-hez való Monroe Reflex típusúra, új Sachs rugókkal, új felütközésgátlókkal. Így mostmár körben Monroe Reflex szett van az autón.

 
>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20V M-JET // 2023-03-16

Cserés lett a komplett hosszbordáshajtás, így:
gyári új hidraulikus-rugós feszítő egység beszerezve
NSK excenteres csapágy
Febi vezetőgörgő
Dayco szíj
359000 km

Összes szűrő+Motul X-Cess 5W40 csere 356000 km-nél

 
>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20V M-JET // 2023-01-01

Balos kézifékkötél csere
5db Lucas izzítógyertya
Km: 351000

Ez a két teendő a 156-on megvan fél óra alatt, öröm szerelni.

 
>> SzervizAlfa 75 2.0 Nord // 2022-12-19

Új olasz, Cromodora márkájú hátsó dob. Még nem cserélem, de kezd hangosodni a rajta lévő, idővel megkapja :)

 
>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20V M-JET // 2022-11-11

215/45R17 Nexen

 
>> SzervizAlfa 75 2.4 TD // 2022-11-02

Új K16 turbot is kapott az autó.

 
>> SzervizAlfa 75 2.0 Nord // 2022-11-01

A pár éves Samko főfékhenger beleengedte a fékolajat a devanderbe, kapott egy új Marellit helyette.
16db új hosszú M12x1.5 hosszú kerékanya is került az autóra :)

 
>> SzervizAlfa 75 2.4 TD // 2022-09-28

7 évet és 35000 km-t bírt a kínai Mobiletron feszszabályzó, amit anno a generátor felújításakor tett bele a szaki. Annyira nem rossz futásteljesítmény a legolcsóbb darabtól, a szénkeféi alig voltak elkopva, de tekintve, hogy a gyári Bosch 200000 km-t bírt és 30 évet... na igen.
Facet 6.0001 került bele.

 
>> SzervizAlfa 75 2.4 TD // 2022-09-24

Gyári új hengerfejeket kapott az autó (nem utángyártott kínait).
Csak a gyárihoz ragaszkodtam, így egyet hollandoktól, egyet Szardíniáról, kettőt pedig az imolai veteránbörzéről sikerült venni. Különböző évben készültek, de ugyanolyan cikkszámúak.
Hozzá tartozó összes tömítés (már a számomra szokásossá vált Payen fém hf-tömítés).
+olajcsere: Texaco 10W40
km: 219000