Tagok >> Settantacinque >> Blog
Kormány használt, de újszerű, váltógomb gyári új :)
Kifújt, cseréltettem, 4 rétegűt kapott. Plusz új jobb kézifékkötél.
Rozsda és karcmentes lámpabelsőt kapott :) És persze az elmaradhatatlan sárga színezőbúrás Tungsram H4 izzókat.
A karantén időszak alatt volt időm dolgozni rajta végre, 3 év után...
Beépítettem az új hüvelyeket, gyűrűket. Dugattyúk hibátlan állapotúak voltak szerencsére, beleértve a gyűrűhornyokat is. Új csapágysort is kapott.
Cseréltem az állítható szervoszíj feszítő csapágyát is.
Karter tisztítva, hengerfej teljesen felújítva, síkolva, becsiszolva. Szívósor fáradt tömítések is cserélve.
Új gyári termosztát, fázisállítós vezérműtengely, fázisállító aktuátor beépítve.
Tank új tömítőgyűrűt kapott a szívóágnál, nulla folyás.
Motor új Total 10W50 olajjal feltöltve. Jövő héten indítás :)
Újra kifújta a 4es hengernél a tömítést, így végre fémet kapott.
2db első Monroe Reflex csere (még a gyári volt benne), műszakin szóltak, hogy nem az igazi. Brutálisan fekszi az utat, csodálatos az úttartás, teljesen más lett az autó viselkedése.
Olajcsere, szokásos olajjal: Mobil 5W-40 fullszint.
Új első Textar betéteket is kapott, tárcsa még bőven kopáshatár felett van.
305.000 km
Színazonos, hibátlan és teljesen rozsdamentes csomagtérajtót kapott, plusz két új Stabilus gázrugót.
Komplett bézs bőrbelsőt kapott ajtókárpitokkal, padlószőnyeggel, gyönyörű állapotban :)