Tagok >> Settantacinque >> Blog
Mindkét első elektromos ablak bowdenházába belekötött a zsír, meg sem mozdult. Egyszerűbb volt cserélni (motor maradt az eredeti), mint szétszedni és tisztítani. Már tökéletesen (gyorsan) működik.
Más: tank lent, javításra vár, ill. új féklámpakapcsoló lesz beépítve.
Apróságok:
-bal belső féltengely gumiharang csere - az általam kb. 1.5 éve cserélt Gomet harang elrepedt, ilyen márkát soha többet
-Tutela váltóolaj, csere
-kézifékkar csavarok pótlása, végre működik! :D
Először jártam Csöriéknél. Teljesen elégedett vagyok, én még olyan szerelővel nem találkoztam, aki szívvel csinálja és nem haragból, de Csöriék ilyenek. Azt hiszem, megtaláltam az első szerelőt, akiben a végletekig megbízok (pontosan 10 éve szerelem saját magam az autóimat, most égett a ház, ezért kerestem fel őket - ez idő alatt tényleg ők az elsők, akikről csak jót tudok mondani).
-De-Dion kint, központi szilent cserélve, Watt rudazat központi szilent cserélve, váltótartó bakok cserélve
-4 féknyereg kompletten felújítva
-főfékhenger, kuplung főhenger, kuplung munkahenger felújítva
-karbik lent, felújítókészlet tartalma bennük, végső beállításra alkatrészre várnak - jakarb.hu
-olajnyomásmérő fej cserélve
-váltó letakarítva, új Sachs kuplungtárcsával összerakva
-új első 261mm féktárcsák fent
-Kardán kompletten felújítva (hardyk, csapágyház, Koyo csapágy, zsírzás)
-Váltóolaj cserélve (75W-90 GL-5)
-Első felső lengőkar támasztóbak gumik cserélve
-Hátul elkezdtem lebontani a De-Diont, nemsokára jöhet ki az autó alól
-Ajtóbehúzók cserélve
Beszereztem az alábbi új alkatrészeket:
2db hátsó javítóív
1db jobbos komplett rugótorony (gyári!)
1db balos sárvédőtartó
Kell még két küszöb minimum. Első köténylemez sem ártana.
Kapott egy kiváló állapotú gyári bőrkormányt, viszonylag jó állapotú bőr váltógombot, és egy hiányzó műanyag patentet a csomagtérbe.
A kormánycsere nagyon flottul, könnyen ment.
Mai napon csak kisebb dolgokat csináltam meg, úgy mint:
-izzócserék
-beszerelendő hátsó rugó rozsdaátalakítózás, festés
-gyertyacsere, előtte gyertyavályú takarítás
-elosztó fedél csere
-ajtóbehúzók cseréje
-2 új ablaktörlő lapát
Mai napon az alábbiakat javítottam:
-olajnyomás kapcsoló csere
-olajcsere: Total Quartz Racing 10W-50, új szűrő
-tank és fémcső közötti gumicső cseréje
-új BCD Corona AC pumpa
-gyári Bosch gyújtótrafó beszerelése
-új Valeo vízhűtő beszerelése, új rózsaszín fagyálló
-új hűtőventilátor hőkapcsoló
Szokásos olajcsere, 5W-40.
Km: 188.000
Rángatott pár hete, és nem tudtam rájönni, mi baja van, élőadat olvasással sem. Már mindent végignéztem, amikor eszembe jutottak az akku előtti relék. Kiderült, hogy a befecskendezés reléjének sarui kontakthibásak. A hiba végre megoldódott.