Tagok >> Settantacinque >> Blog
Sikerült egy régen áhított vágyamat beszerezni, GTV gyári felnije.
Került rá 4 új Dunlop Sport Maxx TT 215/45R17 gumi is.
Olajcsere, szűrők cseréje: 5W-40
Első tárcsa csere, Zimmermann
Első fékbetét csere, Textar
Elkezdtem beszerezni az alábbi új alkatrészeket a nagyszervizhez:
-2db komplett SKF féltengely
-LuK kuplungszett és hidraulikus kinyomócsapágy
-Ruville első stabilizátor keresztrúd
-3 liter gyári váltóolaj
-4 db első TRW lengőkar
-új gyári kettőstömegű
Update: a nagyszerviz azóta megtörtént :-)
Nem replika :-)
2 új, 2 jó állapotú használt Uniroyal Rainsport 3 195/55R15V
Autó lévő 14" gyári BWA felújítva, majd eladva.
Nem bírtam magammal, és a régi kombi eladása előtt megvettem az utódot... :)
Cserélve, mert megállt. Most újra hibátlan.
Nem csodálkoztam, amikor kiderültek az alábbiak:
-mindkét oldalsó motortartó bak rossz, egyik tetejére valamelyik ügyes kókánymester műanyaglapot vágott, így növelte az összement bak magasságát
-repedt a karbi-hengerfej közti gumitalp, mind a 4 hengernél
Új, gyári gumitalpak a karbik alá beszerezve :-)
Hátsó futómű felszerelve, fenn az autón, hónapok óta először a saját kerekein áll. Sallangok, fék és kuplung hidraulika felszerelése/feltöltése van még hátra ebben a fázisban, ill. a futómű csavarok végleges meghúzása.
Tank felújítva, festve, felszerelve.
De-Dion összerakva a váltóval, új M7-es csavar a kuplung munkahengerhez, az egész bent az autó alatt.
A képen fel van lazítva a vonóhorog amúgy.
Apránként haladok, mai nap:
-be kellett ruháznom egy gömbfej kinyomó készletre, ezzel nagyon szépen ment a munka
-alsó gömbfejek cserélve, új darab behúzva egy épp ilyen célra kitalált célszerszámmal
-felső gömbfejek teljesen újszerűek voltak, nem cseréltem
-egyik lengéscsillapító alsó csavar beletört a lengőkarba: lefúrtam, új menet, új csavar
-kerékagy új féktárcsákkal összerakva, féknyereg, kerék fenn, új fékcső
Gyári új motorháztető tartó pálca rögzítőstift beszerezve és beépítve.