Tagok >> Settantacinque >> Blog
Hibátlan, összesen 85.000 km-t futott injektorokat tudtam szerezni vizsgálati jegyzőkönyvvel. Nem volt baj a jelenlegiekkel sem, de kihagyhatatlan volt az ajánlat.
Hátsó köténylemez
Ablakmosó tartály
Hátsó híd
Akkutálca
Hűtőrács díszcsík
Mivel a rajta lévő K16 turbo igencsak huhogott már (szelepvezető darabok nem tettek neki jót), szereztem egy másik gyárit, ami rövidesen rákerül.
Update: 2018 áprilisban sikerült rászerelni. Fogy a szabadidőm...
Olajcsere, szűrőcserék: Total 10W40
Vadonatúj, dobozos, gyári kormány gombokkal.
Kétszeri nekifutásra, de sikerült. Először túl nagy benzinnyomást csinált az AC, vennem kellett nyomáscsökkentőt. Másodszorra kiderült, hogy beállítás közben meghalt egy Beru gyertya, ez kicsit meghosszabbította a beállítási időt... Tökéletes lett!
Jakarb.hu :-)
Elől vissza kell tenni gyári magasságra, mert valamelyik előző tulaj felemelte...
Belement az olajba 10000 km, cseréltem. 5W-40, Hengst olajszűrő, Alco légszűrő @ 263934 km
Jobbos féltengely csere végre (előzőleg ideiglenesen a gyári rosszat raktuk vissza).
Alsó váltóolajleeresztő csavar csere.
Meg is ünnepeltük egy Tátra-túrával, hibátlanul szolgál az autó :)
Beújítottam egy világosszürke bőrgarnitúrára :-) Kellett vele dolgozni rendesen, mire így néz ki. Ajtókárpit is van, de a fotón még nincs beszerelve.
És még: rendeltem gyári (!) termosztátot, azt is beépítettem, még az eredeti volt benne, igencsak ráfért a csere.
3db motortartó bak újra cserélve, újszerű szervós kormánymű beszerelve, gumicsövek cserélve, Dex II-vel feltöltve.
A hátsó motortartóbak cseréhez természetesen ki kell venni a motort.
Nyaralás közben Firenze mellett elment a hajtás. Hazahoztam trailerrel. Kiderült, hogy az új SKF jobbos féltengely rúdja kicsúszott a külső csuklóból....