Tagok >> mex86 >> 159 SW 2.4 JTDM Distinctive >> Blog
- Típus:159 SW 2.4 JTDM Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2006
- Színe:muschio verde
Vezetőülés a tegnapi napon kikapva, féligmeddig szétszedve.
Ma megfosztva az ülőlapi bőrtől.
A hiba azonos a cseh fórumban és droberto cartársnál látottal.
ülésfűtés javítás cseh módra
Valszeg első körben javítva lesz bízva a tartósságban, ha meg nem bírja kap u.gy. betétet csak akkor ugrik a gyári kapcsoló meg szét kell szedjem a háttámlát is amit egyenlőre elkerülnék
a szervót is próbálgattam picit amire panaszkodtam a múltkor mert álló helyben darabosnak éreztem, de most nem éreztem rossznak, talán a múltkor halucináltam :D
megnézegettem a kormánymű gumiharangokat száraznak tűnik minden, bár becseszne ne lenne az mert már 09es módosított kormányművem van.
aztán megnéztem a leömlőt is, az is egészséges nem fúj ki nicns törött tőcsavar (persze mert új hengerfejet is kapott 80e km-el ezelőtt, valszeg akkor a tipushiba ki lett javítva)
sőt a bölcsőt sem látom különösebben rozsdásnak, már amennyire meg lehetett ítélni egy db levett műanyagburkolattól oldalról.
egyszóval örülök h már más megszívta vele amit meg kellett így remélem már rám nemsokminden marad :)
picit szórakoztam ma a 159-el hogy volt kis időm.
lemosogattam végre mert rendesen tisztán még nem is láttam mióta megvettem :D
megállapítottam hogy ebben a színben ez sosem lesz tökéletesen tiszta :)
-szomorúan konstatáltam hogy a próbakörön még működő vezető ülésfűtés nem fűt, a gomb világít igy gondolom nem bizti baja van (még nem néztem) jó az elgondolásom sztetek?
-aztán próbáltam felszámolni a hátsó ködlámpaizzó problémát amit jelez a vas, az izzó rendben volt, biztosítékokat átnéztem ami hozzá tartozhat, de külön hátsó ködlámpához nem találtam, elsőé rendben volt, viszont áram nincs a csatlakozóján, van ennek külön biztije? hátul a jobbos lámpa mögött is átnézegettem de minden rendben volt ott is a biztosítékokkal.
-leszedtem a jobb első kereket, utána a szerencsére teljesen meglévő műanyagburkolatok vonatkozó részeit is lebontottam hogy csekkoljam a csipogó hosszbordásszíj okozójaként gyanúsított főtengely szíjtárcsát.
Jelentem tökéletesen rendben van, ennek örülünk, de így nem tudjuk mitől csicsereg hidegen.... az összes szíj, feszítő görgő láthatóan új, sőt a generátor szabadonfutó is annak tűnik így kizártam, plusz a szíjat sem rángatja úgyhogy fogalmam sincs....
van további ötletetek? lehet esetleg vmelyik segédberendezés csapágya?
Ja meglepődtem ismét milyen kvanagy fék van ezen :D
sikerült vmi okos gumisnak úgy ragasztani súlyt a felgára hogy picit belemart a súly a nyeregbe olyan közel van...
rámértem a töltésre is, hát nem vagyok elájulva, alapjáraton 13,2-13,4et töltött, ez érzésre nekem kevés, 14 fölött lenne megnyugtató, vagy kellett volna pörgessem picit? (más autókat is mértem ma ott alapjáraton is megvolt 14) rádobálva sok fogyasztót 13V-ig lement alapjáraton. Kezdjek aggódni?
kicseréltem a pollenszűrőt is, nagyon okosan oldották meg a 166-hoz képest. ez tetszik.
jobb mint gondoltam az elsö 110km alapjän :)
enni eszik, elsö fogyi ätlag BC szerint 7,4
gördülési zaj nagyobb mint a 166-nál valseg a nagyobb kerekek miatt
motor halkabb
menni megy szépen :)
ujkori hivsägok tetszenek benne :)
na meg a dizäjn....
- ledugózott EGR szoftveres kiirása
- szebb téli felni keresése a meglevö 17-es RC (Brock, német) märkäjú helyett
- lehetöség szerint szivosori lapätkäk rögzitése nyitott helyzetben, bár valószinü a dugózott EGR miatt nem okozhat problémát, és már volt is a szivosor cserélve
- DPF vizsgálata, bár az elözö tulaj elmondása szerint hibátlanul müködik de ha mégsem, akkor elhagyja a helyét... (hibajel nincs töle)
- a vétel utáni szervizt megusztam, az elözö lelkiismeretes tulaj még az olajat is cseréli nekem átadás elött