Végre sikerült elérnem az autóvillamosági szerelőmhöz. Már 2 hónapja megadta magát a rádióm. Egy vezeték volt a hiba forrása. Meg az első két hangszóróm is kuka úgy néz ki. Bal tolató lámpám is javítva lett és beteljesült amit az autó megvásárlása óta szeretnék. Kikerült az undorító ezeréves telefonkihangosító, amiről kiderült, hogy tákolmány volt az egész. Tervben van egy Alpine hangszórópár előre. Remélem mihamarabb meglesz
Nagy izgalommal indultunk el Kaposújlakra. Nekem ez volt az első Alfa találkozóm. Sikerült is egy kisebb konvojt szerveznünk az odaútra Zoli1980 és Pagi79 személyében. Bátran mondhatom, hogy sikerült új barátokat szereznem. Nagyon jó időtt fogtunk ki, és hát mit mondjak, ennyi szép autót egy helyen nem minden nap lát az ember. Mi jól éreztük magunkat, de szerintem mindenki aki ott volt. RESPECT a szervezőknek. Jövőre ugyanitt...
Végre sikerült beszereznem az új oldalvillogókat. Sokkal jobban tettszik így mint azzal a ronda sárga búrával. És még sárga izzókat is adtak hozzá :D
Végre sikerült megcsináltatnom a fóliázást. B oszloptól hátrafele, legsötétebb fólia. Feldobja az autót, meg a nap sem süt be annyira :D. Elégedett vagyok, szép munkát végeztek. Ez is megvan...
Sajnos mindkettő emblémám kopott volt. Egy kedves ismerősöm megajándékozott kettő elég jó állapotban lévő emblémával. Elvileg 33-as Alfáról valók. Ma sikerült kicserélni őket. Kaptak egy kis lakkot, csak úgy csillognak.
Mindenki tudja, hogy az alfákat szereti a rozsda sajnos az enyémet is. Így hát hétvégén megtörtént az alvázvédelem. Lecsiszoltuk az egész alvázat, kihegesztettük a küszöbvégeket, kapott egy kis rozsdaoldót aztán alapozófestéket és végül telibe lett rücsizve (a doblemezek is). Reméelm egy pár évig nem lesz vele gond. És ha már nekiálltunk akkor már felraktuk a szolid sportküszöböket is.
Sajnos egy nem betervezett szervíz történt. Menet közben leesett nullába a kilométeróra mutatója, gondoltam tönkrement majd megcsináljuk. Kis idő múlva kigyulladt a töltésvisszajelző lámpácska. Na irány a szerelő. Rámértünk, töltés nulla. Generátor ki (2 óra alatt ki is jött) Megtaláltuk a probléma forrását. Szerencsére Szpiro első GTVjéből megmaradt a generátor és most azt operáltuk bele. Közben volt egy mikroszíj vezetőgörgő csere. Kipufogó sortömítés csere és persze megkapta a szép tiszta Seleniát.
0
660