Mutasd

>> Szerviz2018-03-21

Mivel minden szet lett szedve, beallittattam a futomuvet.
Nagyon osszetartottak a kerekek, most sokkal jobb az auto kezelhetosege.

0.05'-ra rakattam az osszetartast, a 156-nal az jott be a legjobban.

Elol 2°, hatul 3° a kerekdoles, szoval valamilyen merteku belso kopasra lehet szamitani. De ezek meg gyarilag is eszik a gumikat. Ez van.

245800km

 
>> Tuning és extra2018-03-15

Volt egy kanyarom ismét Budapestre, ahol le lett véve a bölcső ,és a kopogó stabrúd szilent ki lett cserélve. Teljesen zökkenőmentesen ment , Zolinak arra is volt ideje,hogy le drótkorongozza, és lefesse az egész bölcsőt (Így nem lett dokumentálva, kénytelenek lesztek elhinni nekem :) )


Utána jött a nagy fék project. Már lefényezve vittem őket, kaptam postán konzolokat, csavarokat, meg mindent ami kell hozzá. Természetesen, semmi nem volt jó semmivel, így az 1 órás munka lett kb. 4.5, és ideiglenes,hogy hazamenjek vele. Másnap, azaz ma cnc-n esztergáltattam pontos távtartókat ,és kicseréltem őket. Most minden középen van, és elképesztően brutális lett a fékhatás az autón.

2 fékcső is ki lett cserélve, biztos ami biztos, Brembot kapott.

A futómű teljesen hangtalan, lett, mondjuk szinte minden új, legyen is az....

A tárcsák 330mm-es Fúrt-mart. Esztétikailag sem semmi.
Szerelés : B.Z Garage ,köszi!


Nagyon tetszik az összkèp, alakul a kocsi.
Most jön a látványosabb rèsze a dolgoknak, de errol kesöbb... ;)

Nyari kerekek felkerultek : 245100km
Fekek : 245300km

 
>> Szerviz2018-03-07

Kaptam a -15ben egy error hibaüzenetet, amivel a tudtomra adta,hogy az izzítás valamelyik eleme nincs a helyzet magaslatán.

Gondoltam,hogy nagy gond nincs ,mivel tökéletesen indult a kocsi a legkeményebb hidegekben is.

Ki lettek véve a gyertyák, 1 Bosch, 3 Beru. Szerintem kitaláltátok ,hogy melyik romlott el. Kapott egy Berut ,mert idegesített a csipogás, meg az Error hibaüzenet.

Kedvességgel egy 5-ös.
Én cseréltem.

244.400km.

 
>> Szerviz2018-02-22

Elkövetkezett,hogy az elejét is rendbe rakjuk.
Nagy meglepetésre a felső lengőkarok tökéletesek voltak, azokat nem kellett kicserélni.

Cserélve lett:

Alsó lengőkar ( jobb-bal )
Kormányösszekötő ( Jobb-bal ) -Ruville-
Stabilizátor pálcák ( Jobb-bal ) -Ruville-
Lengéscsillapítók ( Jobb-bal ) -TRW-
Ültető rugók elöl, hátul. -Eibach
Első nekifutásra hátul nagyon beült, így ki lett cserélve másik ültető rugóra, így most patika a magassága.

Axiál csuklót is vettem ,de az nem stimmelt sajnos, így az maradt a régi ,bár nem volt rossz állapotú.

Jobb külső gumiharang is cserélve lett.

1porlasztóm nagyon elkezdett kifújni, aztán rájöttünk ,hogy a másik is. A harmadiknál volt lerakódás, így azt is kivettük, felmartuk ,és kicseréltük, biztos ami biztos alapon.

Sajnos még mindig kopog, így stabilizátor rúd szilent cserére szorul , nagyon örülünk mondanom sem kell.

Ofkorsz' nem ment minden flottul, nem mostanában lehetett szétszedve az eleje.
9-22-ig tartott a történet.
Köszönet ismét Bognár Zolinak!

-Helló következő tulaj (egyszer biztos lesz) minden zsírozva lett összerakva, nagyon szívesen! :D

243.800km-nél történtek a cserék.
Alakul a verda :)

Vagy 5 centit földhöz lett vágva, iszonyat sokat dobott rajta, tiszta sport autós kinézete lett. Imádom.

 
>> Tuning és extra2018-01-16

Mivel a 18-as Yokohama gumim tönkrement, így 4 új gumit rendeltem. Achilles, jók a tapasztalatok a nyári verziójával. 2017.28.heteben gyartodott.

Volt otthon pár garnitúra felni, a magnéziumra esett a választásom. Ez ugye 9.7kg. Ma fel is került. Kicsit butácska a 18-as után ,de hát télre...
Természetesen ennek is friss és hibátlan a fényezése, amit én eszközöltem.

 
>> Szerviz2018-01-07

Reptérre menet elkezdett leszakadni a bal hátsó lengéscsillapítóm. A reptér parkolóban észleltem ,szóval el tudtam repülni, és volt időm kiagyalni,hogy hogyan is lesz megcsinálva.

A 18-as yokohama téli gumiktól könnyes búcsút vettem. Próbáltam felhajtani 2 használtat, semmi... Aztán 2 újat, sehol sincs raktáron. Na jó, 60ezer/db-ért van :) .
Szerencsére Bognár Zoli -örök hála- miután hazaérkeztem, a segítségemre jött, mankókerékkel, szerszámokkal, és a műhelyében kicserélte a gátlókat, és a stabokat.
Vettem Zolitól 4db 16-os teledialt,hogy valamit fel tudjak rakni a szétment 18as helyett, mankóval nem lett volna buli 200km-t vezetni.

Mikor felraktam a 18as kerekeket benézegettem alá, semmi durva korrózió nem látszott alulról , felülről ahol látszana pedig gumi van a rugó alatt, ami teljes egészében eltakarja. A stabilizátorokon még a 2004-es gyártási dátum szerepel, szóval még gyári volt, a gátlóval együtt. Tavasszal jön az eleje, összes lengőkar, stabok, és lengéscsillapító. Alig várom... :)

Rendeltem 4db 17-es téli gumit, de ez is 16-ra érkezik meg, 2018ban, 10nap a szállítás. Nevetséges.

Gátló csere : ~241500km


Majd elfelejtettem:
Csak, hogy teljes legyen az orom a repter melletti parkoloban meghuztak a hatso lokosomet is. Ez egy franko melygarazs, tobbszor alltam mar itt az Alfakkal mikor repkedek. Futott, orzott bekamerazott. Laza 8ezer forintba kerult par nap.
Kinyomoztattam az igazgatoval, hogy ki volt -jaguarok koze alltam meg- , de egy uj porsche volt a kar okozo. Megkaptam az elerhetoseget, elmeletileg kapok betetlapot. Ezzel az uggyel meg majd jelentkezem.

update: meggondolta, egy elem fényezés árában kiegyeztünk.

 
>> Tuning és extra2017-12-01

Szereltem ebbe is USB toltot. Itt van voltmero beepitve. Mivel van zene a kocsiba, nem art, igy latom mennyi fesz. van az akksiban, meddig tudunk zenelni. A masik GTbe kulon kellett rakjak feszultseg merot , szoval igy praktikusabb. 7.5 dollaros cucc.

Itt is szinte plug&play. A csatlakozok szerelhetoek, a 3 kabelbol kettot fel kell cserelni. 159-be ilyet rakni gthez kepest remalom. Rovid vezetekek, nem szerelheto csatlakozo...

 
>> Tuning és extra2017-11-22

Dobtam erre is egy cápa uszonyt ,mert szerintem jól áll rajta.

 
>> Szerviz2017-11-20

Felkerült a szerencse hozó QV logo. Elötte meghajtottam, majd hőlégfúvóval megmelegítettem,hogy ott is maradjon. A hideg miatt szükséges. csak ilyen béna képem van, majd pótolom.

Lecseréltem a szervó olajat, mert csupa fekete volt a benne levő.
Tutelat kapott.
Határozottan könnyebb lett a kormány, bár elötte sem volt rossz.

 
>> Szerviz2017-11-16

Végignéztem a fékeket ,mert kis sebességről fékezvén jobb hátulról súroló hangot adott.

Arra a megállapításra jutottam,hogy a hátsó fékbetétek elkoptak, minden más jó ,sőt, szinte új. Vettem hátra új fékbetéteket, és kicseréltem.

Úgy gondoltam ,hogy a belső betét vason van ,ezért súrol ,de igazából mindegyiken volt még egy kicsi. Egyenletesen koptak, csúszkák, és a munkahenger szépen járt. Új csavarokat is kaptam hozzá ,eddig még egy autónál sem tapasztaltam ilyet.
Ezeket zsírral raktam össze, gondolván,hogy egyszer szét kell szedni.

Bárcsak az előző szerelő is így gondolta volna ,akkor nem lett volna ilyen nehéz kivenni a 4 csavart. Mellesleg jó szarok, olyan vékony a feje,hogy a csillagvillásnak kb. a 1/2-d része tud fogni rajta, és lecsúszik. Ezt az első képen is láthatjátok. (gyárival megegyező 10.9-es)

Ja, és ha lent volt a kerék lefestettem a féktárcsák belsejét ,mert ronda volt.