tomek_ - főkép
>> EgyébAlfa 156 1,6 16V SW // 2008-11-28

Zöldkártya csont nélkül természetesen.
OBD-vel nem kommunikált az autó, de sztem nem nálam volt a hiba... na mind1...

 
>> SzervizAlfa 156 1,6 16V SW // 2008-11-27

Lecseréltettem a Csörgőékkel a kézifék bowdenem. A jobb oladli szakadt... bal se votl a toppon.
Jobb első, felső lengőkart, pedig cserélnem kell majd valamikor...
Hazafelé pedig csináltam egy képet a horgásztónál :)

 
>> SzervizAlfa 156 1,6 16V SW // 2008-11-25

Haza jöttem egy hosszabb külföldi meló után. Addig itthon pihent a kicsike.
Biztos ami biztos, bejelentkeztem vele az ALFA SZAMOSI szervízbe és átnézettem az autót és persze beszereztem egy pár gyári cuccot hozzá a Torjay Laci ( 127_sud ) barátunktól hogy, nyugottan autózhassam tovább:
-Komplett vezérlés csere
-Szervó olaj csere
-Hűtő víz csere
-Hátsó fékbetétek cseréje
-Olaj csere
-Légkondi tisztítás
Mindezt 60,080 kilóméternél.
köszi a gyári mindent Laci!

 
>> SzervizAlfa 156 1,6 16V SW // 2008-11-21

Lecseréltettem ma az acél felnin lévő nyári gumikat, télrie. ( Remélem jövőre Alufelnin gurulhatok )
Csere közben vettem észre, elvan szakadva a jobb oldali kézifék bowden... fater állt ki egyik nap az autóval és azt vettem észre, h nagyon laza lett a kézifék kar. Kicsit utána állítottam, fogni fogott... ( ezek szerint csak bal oldalt )
Megyek meglátogatom a Csörgő autószervízt Palotán... úgyis elakartam már menni megmutatni a gépet, bal elöl nyikorgást orvosolni...

 
>> EgyébAlfa 156 1,6 16V SW // 2008-10-23

Jelenleg 65,000 van a paripában. Rakom bele a kilómétereket rendesen. 4 hónap alatt, közel 8000 kilóméter. Szerencsére van meló bőven. Elég jó a fogyasztásom is. Nem hajtom. Autópálya 110-130. 3000alatt elváltok álltalában. 7-8l között fogyaszt így vegyesben.

 
>> EgyébAlfa Alfasud 1.5 Ti // 2008-10-23

Az a helyzet, hogy kényszerpihenőn van az autóm már pár hónapja :(
Hiába az alapos MINDEN... Megszorúlt a jobb oldala a boxernak.
Jöttem hazafelé Pestről és hosszas araszolás után ( ami már autópályán volt, addig szépen működött ) kigyorsításnál vettem észre, elég magasan áll az a hőfok mutatom és hát úgyis egy lejtős rész következett, kivettem üresbe had hüljön. Nem is volt aztán semmi baj. Az volt gagynús az átlagnál egy nagyon-nagyon kicsivel magasabban áll a hőfokom, de gyakorlatilag a normál szinten. Hazaérvén alapjáraton hallom ám, valami kopog... :S Hallgatgattuk, nézegettük, elkezdtük szétszedni és hát a két jobboldali dugóknak a fala meg van húzva és persze a henger fala is.... hozzáteszem, nem vészes a dolog.
A sok melóm miatt muszáj volt vennem egy stabil autót (lásd 156) ezért nem volt még pénzem a KICSI SUD-ra :(
Most szét van szedve, szépen lezsírozva\lefóliázva minden, alkatrészek a csomagtartóban, kényelmes beton garázsban.
Újra fúrva nem lesz. Kap szépen két új dugót, gyűrűvel, tömítések, olaj.... aztán had mennyen. Nyilván kicsit csipegetni fogja ott az olajat, de ennek ellenére úgy gondolom jó lesz. A terv úgyis egy 1,7es boxer blokk :D

 
>> SzervizAlfa 156 1,6 16V SW // 2008-08-28

Vettem két Gumit előre, mert még a gyáriak vannak rajt és hát elég kopottak.
Főleg a két hátsó volt gáz és azok lettek kidobva. Ami elől volt, ment hátra a két "új" meg előre.
Hozott a srác még 6 téli gumit is :) válogattam belőle négyet, de ugyan olyanok természetesen és tök jók.
Szóval most vettem 4 télit, 2 nyárit. Darabját kétezer forintér. Azt mondta a gumis mikor meglátta milyen jó állapotban vannak, h ez ajándék volt. :)
nála 3e-t hagytam ott

 
>> EseményAlfa 156 1,6 16V SW // 2008-06-14

Vettem egy 156-ot :D sok-sok tanakodás után, úgy döntöttem a következő autóm is Alfa lesz. Gazdaságos autót akartam venni, amibe lehet pakolni is. Előszőr régi diesel Alfa és Fiat kombikat nézegettem, aztán végülis jött egy jó hitel lehetőség a családnak köszönhetően... és hát ez lett belőle :)
-2003.08.27 -i
-57,400 km
-szervízkönyv
-szép belső
-szép külső imitt-amott egy két karc, körbe néztük egy két idom meg volt fújva kicsit, de semmi törés vagy ilyesmi.