Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 1.6 Twin Spark >> Blog
- Típus:146 1.6 Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Zöld
Nyári szett, 4-5.kép
Téli szett, 6-7-8.kép
Fagyálló csere is volt, de csak amennyi így elsőre lejött belőle. Kapott közel 3 kg koncentrátumot és mellé ioncserélt vizet. KB így összesen 5 l volt teljesen a kicsit több mint 8 literes kapacitáshoz képest.
Még a múltkori TD kiegyenlítő tartály takarításakor sor került egy tartalék TS kiegyenlítő tartály kitakarítására is, így azt már csak cserélni kellett.
Kapott téli ablakmosót, és gyári gumi taposókat is.
És utoljára a + saru csavarja is megadta magát, ami rögzíti a kábel köteget a saruhoz, úgy hogy kerestem egy bontottat, talán gyári vagy sem, de minőségben jobbnak nézett ki az biztos, úgy hogy lecseréltem.
Vettem motor védő alsó burkolatot, most már kettő van, mert a jtdhez is ilyent adtak mint a TShez, de viszont ezekhez nincs hővédő a kipufogó élvezetesénél. Majd teszek rá, hogy ne olvadjon le a földre az első bemelegedés után. Erre is arra is, biztos ami tuti alapon. Így kicsit 13 felett volt ez a darab műanyagka, majd idővel felrakom valahogy.
Kapott 8 db új gyertyát, mivel néha puffogot, meg rázott a kormány mikor vissza engedte hideg indítás után az alapjáratot. Még sosem cseréltem újra, most itt volt az ideje. Denso márkájú, jobbnak jobb lett így beinditva, de néha eljátsza még a puffogást, de már nem zavaróan. Majd a későbbiekben még lamda szondát is akarok cserélni, de előbb géppel rá menni hogy mit ír. Hiba lámpa nincs. + 1 liter váltó olaj tartalékba. Bár múltkor ellenőríztem a váltó olaj szintet, de majdnem maxon volt, kicsit tudtam rá tölteni, meg van egy szivárgás is, de ahogy néztem az a nívó pálca becsatlakozásánál a blokkba, ott szivárog és úgye bár motor olaj nem váltó, de még nem derült ki pontosan, úgy hogy legyen tartalékva váltó olaj azért hátha rá kell tölteni, aztán lesz orvosolva.
Gondolkodtam hogy ezt a FL előtti, általában boxereken lévő hátsó szárnyat egyszer színre fújni, és felrakni, de még kétséges. Aludni kell rá még addig sokat... :)
Mérő órák bekötési rajza elkerült, úgy hogy neki álltam össze rakni hogy működjön.
Testet vinni kellett a sensorhoz, mivel ott a tömítés és a felület kezelt olaj pogácsa végett nem kapott testet a motorról. Ezt égővel teszteltem, akkor derült ki.
Közben nem olyan régen eltört a hátsó ablakra vezető vízcsővem, úgy hogy toldással javítva lett. Így hosszabb, már talán nem szakad ketté.
Alfa city után át keltünk komppal Szántódra, majd Siófok után hoztam fa mintás közepet és motorháztető kitámasztó rúd tartóját.
Sajnos aki kiszerelte a fa mintás elemet, elég türelmetlenül csinálta. Pár helyen ki volt csavarozva, a maradék tartó fülek meg letépve.
Gondolkodtam hogy szerzek másikat, ezt meg el rakom tartalékba az elektromos dolgok végett, de egy esélyt adtam neki hogy ha sikerül újból tartós füleket varázsolni akkor be szerelem.
Ki cseréltem a szellőzőket, a klíma kapcsoló panelt. Ezeket külső sérülések végett, amit aztán át raktam a tartalék ezüstbe, hogy egybe legyen.
A vész villogó panel is ki lett cserélve, mert ott meg a digitális óra volt hibás.
Kívülről szép állapotban van, csak egy helyen volt kisebb sérülés rajta, ami szintúgy javítva lett ami kiszerelési bal... ság volt.
Végül csak jól mutat benne, bár kis eséllyel lehet találtam volna jobbat.
+ a Motorhaztető kitámasztó rúd tartója is cserés lett mert ki tört a középső köröm. Ez csak ilyen apróság. A másik blogba folyt. köv. a képek végett