2016. 10. 25-én megvéve két TRW első gátlót, jobbos belső féltengely csuklót, valamint 2 hátsó toronyszilentet elvittem sógoromhoz javításra. Teljes futómű felújítás lett a vége. Alsó lengőkarok TRW, felső lengőkarok Lemförder, új féltengelyek, menesztőtárcsák kerékcsapággyal SKF. Ékszíjat is cseréltettem illetve elöl is cserélve lettek a toronygumik.
Április 1-én este 6-ra elmentem dolgozni az Audi-gyárba. Jó idő - jó hangulat párosítással úgy éreztem nem érhet el április alattomos tréfája. Tévesen...április 2-án reggel 6-kor egyszer csak nem akart indulni a JTD. Gyorsan segítségemre érkezett egy győri szerelő, akiről többször hallottam már - csupa jót - és megkocogtatta az EGR-t. Hopp! Beindult... öröm, megnyugvás volt hallani azt a ketyegő dízel hangot. Kuplung felengedésekor újra leállt... elektromos csati le, pöcc-röff! Áthidaló megoldásnak tökéletes. Valószínűleg kitisztítom az EGR-t és újra megpróbálom aktívan használni, de előfordulhat hogy megveszem hozzá az újat! Egyelőre a ledugózásnál döntök.
Valós 159.000km-rel megvettem és átvettem 2015. november 20-án a JTD 8V Sportwagont. Az autó eredetileg osztrák volt, megkímélt állapotban, sportfutóművel ellátva. A megvételkor szervizeltem (Olaj - Liqui Molly - , olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő - ez mind Sofima, Vezérlésszett - Dayco -, vízpumpa - SKF - (ennek cseréje 171.000-nél történt meg)) Ezt követően a mai napig mentem vele 15.000km-t. Ezidő alatt 10.000-nél olajcsere történt, meg egy jobb oldali külső féltengely csukló csere (Lemförder). Fogyasztásom 5-6 liter közé tehető, rendkívül dinamikus annak ellenére, hogy csak a 115 lovas verzióról beszélünk. Imádom minden percét a vezetésnek. Élménydús :)