Mutasd

>> Szerviz2019-01-30

Bár a csere után a féltengely korábbi problémái megoldódtak, sajnos a diffinél a tömítés mellett szivárgott a váltóolaj, ami időnként fellépő nehézkes váltásokat eredményez. Egy féltengely szimering cserével orvosoltuk a problémát

 
>> Szerviz2019-01-09

A korábban is észlelhető féltengely problémák előjöttek és egyre csúnyábban rázta a kasztnit gyorsításnál...sajnos gyors beavatkozásra volt szükség, mert kellett a kocsi nagyon, így egy bontott féltengely került beépítésre.

 
>> Szerviz2018-12-20

Nem úgy járt a technika ahogy az 5 hengerhez illett, így kicsit meg lett dolgozva szoftveresen és fizikálisan is.
EGR-DPF és örvénycsappantyú OFF, valamint egy ismételt olajcsere típusváltás miatt. :)

Eredmény: A motor szép egyenletesen jár, élénken pörög fel, kellően nyomatékos és a fogyasztás 4,5-5L-er csökkent. :D

 
>> Tuning és extra2018-09-05

Sajnos a gyári prémium navigációs fejegység elég hulladék. A navigáció használhatatlan, a CD-t vacakul olvassa, amúgy meg bonyolult irányítani. Szóval kiváló Androidos cseredarab került a helyére...

Sajnos mint utólag kiderült, a navis fejegység nagyobb mint a sima, így a méretspecifikus egység nem takarta a nyílást. Egy 3D nyomtatóval eszközölt keret azonban megoldotta a problémát.

 
>> Szerviz2018-08-24

Olajok, szűrők, szíjak, vezérlés csere... Meg kapott új emblémákat is. :)
Porlasztó csúcsok bevizsgálva, 1 javítva!

 
>> Esemény2018-08-01

Hazahoztuk és a bürokrácia útvesztőin átjutva, sikeresen forgalomba helyeztük röpke két hét alatt. :D

Egyenesen Verona mellől Lugnago-ból érkezett...

 
>> Szerviz2018-07-31

Sajnos épp a műszaki vizsgára várakozva lehúztam a bal első ablakot, ami soha többet nem ment vissza, viszont rettentő rondán zörög. :D
Új ablakemelő mechanikát szereltünk be, eddig úgy tűnik hibátlanul...