Fúrt-mart első tárcsák Ferodo FQT betétettel előre.
Brembo hátsó tárcsák + Brembo betétekkel
kézifék kötelek cserélve
Waxolás, bőrápolás
féltengely csuklók és gumiharangok cseréje
megérkezett a Pipercross sportszűrőm. Nagyon jónak tűnik. Majd meglátjuk, a hangja nagyon jó , szolidabb mint egy direkt, de rezó nélkül már nagyon fasza lett. V6 hangon nagyot dob.
Tiszaújváros-Miskolc-Szilvásvárad-Tiszaújváros 178km 8,5 l/100km
Üzemanyag: OMV maxmotion
ma megjött az új Bosch légtömegmérőm, ég-és föld, az előző is mérte, gázadásnál amikor kiolvastuk folyamatosan változtak feszültségértékek , mégse ment úgy a keverék túl dús volt. Kicseréltem ma állat lett. megér egy havi minimálbért egy ilyen szenzor.....
Az egész úgy kezdődött, hogy az alapjárat ingadozott, később torpanások is voltak nagy gyorsításkor. Volt persze TPS reset, nem igazán segített. Volt fojtószelep takarítás, de idővel a probléma visszajött.
Később már nagyon alacsony volt az alapjárat, volt hogy belefulladt, a keverék dús volt, 6-7000-es fordulaton úgy füstölt mint egy TDI :)
Kiolvasáskor az LMM mért értékeket, de nem volt a bosch táblázatának értékein belül.
Kicseréltem és a különbség nagyon durva! Most már érezni, hogy megvan mind a 190 ló.
5000 km eltelt az olajcsere óta, ránéztem a nívópálcára, egy nagyon kevés hiányozott, öntöttem utána, egész pontosan 300ml ment bele. 5000Km alatt nem rossz.
Amúgy Selénia 20K van benne, de a következő cserénél, ami decemberben lesz, mert akkor fog eltelni az egy év; 10W60 kerül majd bele. Külföldi fórumokat lapozgatva végül a GULF Racing 10W60 lesz
Nagyon jó minőségű carnauba wax-al kapott egy kis ápolást.
Csináltattam két molinót a garázs falára.
Aki szeretne ilyet: vargabsz@gmail.com