Mr. Z - főkép
>> SzervizAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-08-18

A vételkor már nem ment a klíma , vagyis ment de nem nagyon fújt hideget. Ma sikerült feltöltetnem, vákumpróbázva is lett nem szivárgott sehol, most fagyaszt :D A klíma rendszert pedig egy bő félórás ózonos tisztítással fertőtlenítették ki.

Töltés, nyomáspróba: 10.000 Ft
Ózonos fertőtlenítés: 3.000 Ft
MOTIP klíma illatosító gránát: 1.500 Ft

>> Tuning és extraAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-08-09

Helyben fényezték gyönyörű lett. 10.000/darab áron , mind a 4 felnin Új Hankook Ventus Prime2 egy darabig , ha vigyázok rá lesz 4 szép kerekem. Illetve télre rendeltem tárolózsákot :)

>> Tuning és extraAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-08-01

Sikerült bagóért szereznem egy kábelköteget.

kisípoltam nincs benne kontakt hiba.

következhet a beszerelés. Rá kéne szánnom egy napot minimum :)

>> SzervizAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-08-01

Új fékekkel új gumikkal (még az írás rajta volt :) ) , új kipufogóval, átwaxolva, vezérlés cserlét nagyszervizes motorral érkeztem a műszaki állomásra, ahol csont nélkül lett meg vizsga. Még meg is jegyezték bár minden 15 éves autó ilyen jó állapotban lenne...

KM állás: 224.711

>> EseményAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-07-19

955 km-en ebből 810 km autópálya és főút a többi Füredi proszkálás, 9.6 liter/100km ! Tiszaújváros-Balatonfüred-Zalaegerszeg-Tiszaújváros

>> EseményAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-07-14

Idén is ott voltunk

>> SzervizAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-06-28

Km állás: 224656
Eddig megtett: 3622 km ebből 2200km Autópálya
Fogyasztás: pályán 9,6 városba 13,2
Hibalista: szervó elment mert egy 60 Ft-os bilincs megadta magát a szervócső hűtő csatlakozásnál.
A többi cserélt alkatrész a felújítás része!

Amuket cseréltem:
Teljes fékrendszer, fúrt-mart tárcsák, betétek, kézifék kötelek.
SKF vezérlés ngk gyertyák bosch trafók, dayco hosszbordás szíjjak és görgők.
Kayaba tekercsrugók
Épített kipufogó
Féltengely csuklók, gumiharangok.
Fűtőradiátor
Selénia 20K
Bőr belső
4db Új Hankook ventus prime2 17-es gumi
+ millió apróság

Tervbe van: új esőérzékelős szélvédő

 
>> EgyébAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-05-31

Hogy ne mindig csak hosszútávon mért fogyaszt blogoljak.

100% városi rövid táv, Ventus Prime² nyári gumival, sportosan közlekedve.

13,8 l/100 Km

 
>> SzervizAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-04-18

Felkerült az új Hankook nyári. Eszméletlen jó, mintha másik autóm lenne. A Nokian után sokkal halkabb, puhább. Mintha másik futóművem lenne.

http://www.gumiabroncs.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=6761&category_id=2&option=com_virtuemart

Hankook Ventus Prime² (K115) műszaki jellemzői:

1. Optimalilzált talajnyomás-eloszlás a nedves úton való nagyfokú tapadás érdekében
- A Multi-Tread Radius Technology (több sugaras profil technológia) a lehető legjobb kapcsolatot biztosítja az útfelülettel a kiváló kezelhetőség és nagy fékezőerő érdekében, különösen vizes útfelületen, éles kanyarokban és nagyon nagy sebesség mellett.

2. Ideális kezelhetőség és hosszabb élettartam

- A Hankook által szabadalmaztatott SCCT (Stiffness Control Contour Theory - szabályozott merevségű kontúr elmélet) segít a nagyon egyenletes talajnyomás-eloszlás elérésében a kisebb mértékű kopás érdekében.

3. Bionikus tervezés és asszimmetrikus profil kialakítás

- Az asszimmetrikus profil kialakítás lehetővé teszi a kiváló akvaplaning értékek, elsőrendű kezelhetőség és pontos kormányzási visszajelzés kombinációját.

- Egy ragadozó nagymacska foga adta az inspirációt a futófelület külső mintázati elemeine tervezéséhez, amelyek fecskefarkkötéssel tapadnak az útfelületre, folyamatosan optimális vonóerőátvitelt biztosítva, ami így jelentősen javítja a kanyarstabilitást nedves és száraz úton egyaránt.

4. Javított teljesítőképesség és környezetkímélő jellemzők

- A Ventus Prime2 gyártási eljárásában alkalmazott hibrid szilika futófelületi keverék új hibrid polimerláncai és nano-részecskéi maximálisra növelik a tapadást nedves úton, illetve jelentősen növelik afutófelület tartósságát és az üzemanyag hatékony felhasználását.

>> Tuning és extraAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-04-12

Sikerült beszereznem az utolsó még hiányzó extrát a DSP-t.
A beépítéshez még egy kábelkorbácsra lesz szűkségem.