Teljes kipufogó rendszer cserélve gyárira.
Leömlők, tömítések, középdob, végdob, felfüggesztők.
minden kapott két réteg zink spray-t és két réteg hőálló feketét.
A vásárlás óta nem volt tökéletes az aksi, ezért most kicseréltem nem töltögetem tovább.
Bosch 100 Ah
Mivel az én csomagtartómon volt jó pár kisebb horpadás a széleknél ezért szereztem egy szín-azonos hibátlan darabot, ami karcmentes! Olyan szép hogy a donor többi elemére is alkudozom tartaléknak.
Egy ideje nem kapcsolt az első világítás, most a szabadság alatt volt időm vele bíbelődni és kimértem hol a hiba. A csatlakozóba még megvolt ugyanis a 12V, az izzó foglalatnál már nem. Az izzóhoz vezető vezetősáv egy helyen nem érintkezett az alatta tovább futó vezetősávval. Ezt kellett megforrasztanom. Konstrukciós hiba ugyanis gyárilag egy műanyag fogta össze a két sávot.
Jöhet ide is a canbus LED.
Üzemanyag: OMV maxxmotion
10.2 liter/ 100km téli gumival , sport-légszűrővel; autópálya és város vegyesen 896 km-en mérve.
90%-ban a Shel-en tankolok Vpower-t, ritkán MOL EVO NEO 100-at. De a Maxxmotion annyira érezhetően jobb mindegyiknél.... Én is meglepődöm mennyivel rugalmasabbnak érezni az autópályán az autót. Bemelegedett motor maxxmotion-el érezhetően halkabban és simábban jár. Nálam abszolút a legjobb üzemanyag.
A gombjaim nekem is gatyák voltak mindkét kulcson, gondoltam akkor az egyiket felújítom.
Ki lett cserélve, végre van fűtés :)
A hűtővízcsere is nagyon kellett , szörnyű barna lötty jött ki a rendszerből.
update: bitang fűtés lett ! Behr gyári került bele a többi azt mondják semmit nem ér.
Megjött a gyári termosztátom. A mostani nem zár , amikor bejött a hideg rögtön észrevettem :)
grazie Erhard
Elraktam télre a hankook ventus prime2 gumikat. ~3500km-ert tettem bele kopás még nem is nagyon mérhető, 7,5mm mintával tettem el.
Jó alaposan lekezeltem K2 Bold gumiápolóval.
K2 Ultra wax-nak köszönhetően a fékport csak letöröltem a felnik belsejéről. Na persze az új lakkozás is segített.