Mutasd

>> Tuning és extra2013-12-08

A hétvégén tevékenykedtem egy kicsit...
Szerettem volna a gyári Blaupunkt fejegységemet egy modernebb, multimédiás egységre cserélni. Ez meg is volt, még az előző Passat-omból maradt meg. Úgy gondoltam nem lesz túl bonyolult dolgom. Kiveszem, beteszem, boldog leszek. Mint egy jó szex :D Hát tévedtem! Kicsit se élveztem...
A problémák ott kezdődtek, hogy a régi fejegység annyira beette magát a műszerfalba, hogy az istenért nem lehet onnan kiszedni. Hát gondoltam majd megbontom a kicsikét és hátulról rásegítek. Az ötlet jó is volt. Leszedtem az oldalburkolatokat, kiszereltem a kesztyűtartót, ám azzal nem számoltam, hogy Alfáék a középkonzolt körbe egy acél burkolattal védik még, ami egybe van a műszerfalhéjjal. Semmi gond mondom, majd megpróbálok a váltó felől behatolni! Ám ott is ugyanebbe a problémába ütköztem. Nem volt más választásom, maradt a puszta, nyers erő. Okos enged, én meg erős vagyok! :D Sikerült is röpke 20 perc erőlködés és megannyi izzadságcsepp árán valahogy kiszuggerálnom a rádiót. Mondhatom felhőtlen volt az örömöm... egy darabig :/ Sajnos gyorsan rá kellett eszmélnem, hogy még az 59-est szabvány canbus vezérli, addig az én kis okos Pioneer cuccom még sem olyan okos, mert nem ismeri a szabványt. Nem volt mit tenni, kompromisszumot kellet kötnöm. El kellett felejtenem a multikormányt és az RDS-t. De cserébe egy csúcskategóriás App-rádió dolgozik az Alfámba. :)

Költségeim:
Beépítő keret: 13.000 Ft
Eltöltött munkaórák száma és sebtapasz felhasználás: Megfizethetetlen...