Tagok >> szabi.r10 >> 156 SW TI 1.9 16V JTD M-jet >> Blog
- Típus:156 SW TI 1.9 16V JTD M-jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Nero Metal
Itt volt az ideje a futóművet felújítani.
Elöl cserélve lettek:
- bal és jobb felső lengőkarok (Febi)
- bal és jobb kormánygömbfej (Bendix)
Hátul:
- bal és jobb hosszkitámasztó (Birth)
- 4 hátsó lengőkar (Birth)
- stabilizátorrúd szilent (Birth)
- bal és jobb stabilizátor kar (Bendix)
A bal hátsó hosszkitámasztónál kellett vennem 1 db gyári csavart is mivel beletört a kasztniba.
Költségem munkadíjjal együtt értendő.
Km állás: 206500 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000067/0000067092t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000067/0000067093t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000067/0000067094t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000067/0000067095t.jpg)
Április 5-én került fel a nyári szett. 3 felnit görgőztetnem kellett, illetve egy gumit javíttatni felrakás előtt.
Profilmélység: 7 mm
A hátsó féktárcsák felület kezelve lettek.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000066/0000066945t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000066/0000066946t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000066/0000066947t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000066/0000066948t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000066/0000066949t.jpg)
Sofita izzók helyére ledek kerültek belülre, 7 db kellett. A rendszámtábla világítás szintén ledes lett. Közben januárban ECU-t kellett cserélni egy ügyes szerelő miatt. Az ECU -t Marektól sikerült beszerezni.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065338t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065339t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065340t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065341t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065342t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065343t.jpg)
Olaj: Selenia WR Diesel 5w40
Olajszűrő, levegőszűrő: Sofima
Üzemanyagszűrő: Müller
14 ezer Km volt az olajban.
Óraállás ~ 203000 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064160t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064161t.jpg)
A bal első lámpa egy kicsit el volt már színeződve. Bő 10 perc alatt megcsinálták, munkadíjat nem kértek érte :).
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000063/0000063499t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000063/0000063500t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000063/0000063501t.jpg)
Végre a karosszériája is megszépült a kocsimnak. Most lesz egy éve nálam, végre eltűntek róla a hibák.
Az első lökhárítón volt egy kb 8 cm repedés műanyaghegesztéssel helyre hozva. Az első és hátsó sárvédőíveket megkezdte a rozsda, az ajtók alját szintén. Sok volt a kavicsfelverődés mind a 4 ajtón egyaránt, illetve a jobb első ajtón volt egy horpadás mivel valaki ügyesen meghúzta egy parkolóba. Ezek mind ki lettek javítva, 8 elem lett újra fújva ( 4 sárvédőív, 4 ajtó).
Nagyon szép lett, végre igazi pompájában ragyog a gép. :)
A küszöb alvázvédővel lett kezelve.
Sajnos a javítás előtti képeim elvesztek a telefonomból, csak a végeredményt tudtam feltenni.
2 hét múlva kapni fog polírozást is.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000063/0000063487t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000063/0000063488t.jpg)