Tagok >> szabi.r10 >> 159 SW TI 1.9 16V JTD M-jet >> Blog
- Típus:159 SW TI 1.9 16V JTD M-jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Nero fekete
Jobb első ablakemelő szerkezetnek a bowdenje megadta magát, az ablak lecsúszott.
Magnetti Marelli ablakemelő szerkezetet vettem bele.
A cserét én oldottam meg kb 2-3 óra alatt végeztem vele, másodjára már gyorsabban menne.
Mivel olajat is kellett cserélni, így egybekötöttem az olajcserével a nyári kerekek felrakását.
Beleszaladt tavaly június óta az első bő 10 ezer km nálam az autóba, így megejtettünk egy olajcserét.
Olaj a szokásos Selenia Wr Diesel 5w30, bő 10 éve alfázok, azóta csak a Seleniat használtam a kocsijaimba. Nálam ez vált be.
Km óra állása: 261203 km
Szeptemberben vettem az autóhoz 4 db 18-as gyári alu felnit, amit a Bányai Sanyi felújított nekem.
Kapott a 4 felni, új téli gumikat, Rotalla márkát választottam rá, 235/45R18 as méretben.
A téli kerekeket kb 2 hete feltettem az autóra.
Nyár óta használom az autót, közel 7 ezer km-ert használtam azóta, és a vezérlés cseréje esedékessé vált.
Continental vezérlést és vízpumpát kapott az autó, illestve SKF hosszbordás szíj szettet.
Km óra állása: 257086 km
Már vásárláskor fület szúrt, hogy rosszak az első ajtóhatárolók.
A bal első ajtóhatárolóval kezdtem, az zavarta a fülemet legjobban.
A csere nem lett volna nagy dolog, ha nem kell az egyik anyát leflexelnem a helyéről, mivel elforgott.
A közeljövőben veszek a jobb első ajtóra is.
Mivel a júniusi honosítás csak augusztus 31-ig volt érvényes, ezért megejtettük a műszaki vizsgát.
A vizsgán csont nélkül átment, de mivel rendbe lett rakva az autó a nyáron, nem is számítottam másra.
Másfél hónap alatt közel 2 ezer km-ert tettem bele, ez nálam viszonylag soknak számít, ezalatt nagyon megszerettem az autót.
A 156-os ebbe az időbe csak a garázsban állt, talán gurultam vele 50 km-ert. Kicsit sajnálom, hogy csak a garázsban áll, meglátom mi lesz a sorsa majd.
Km óra állása: 252371 km
Elfáradt a csomagtér ajtó teleszkópja, elfolyt az olaj belőle és a fejemen landolt egyik nyitáskor, cserével orvosolva lett.
Kapott az autó elöl új féktárcsákat és fékbetéteket.
TRW a tárcsa és a betét is.
A féknyergek újra lettek fújva, csakúgy, mint az előző hónapban hátul.
Km óra állása: 251090 km
A szerelőm hívta fel rá a figyelmet, miután falazta az egr szelepet, a próbaút közbe bedobálta neki a hill holder hibát. Majd féklámpa kapcsolót kell cserélnem a visszadobálja.
Hát pár nap után újból bedobálta a hibát.
A fékláma kapcsolót cseréltük, majd próbálom az autót, hibát azóta nem jelzett.