Tagok >> szabi.r10 >> 159 SW TI 1.9 16V JTD M-jet >> Blog
- Típus:159 SW TI 1.9 16V JTD M-jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Nero fekete
Mivel a júniusi honosítás csak augusztus 31-ig volt érvényes, ezért megejtettük a műszaki vizsgát.
A vizsgán csont nélkül átment, de mivel rendbe lett rakva az autó a nyáron, nem is számítottam másra.
Másfél hónap alatt közel 2 ezer km-ert tettem bele, ez nálam viszonylag soknak számít, ezalatt nagyon megszerettem az autót.
A 156-os ebbe az időbe csak a garázsban állt, talán gurultam vele 50 km-ert. Kicsit sajnálom, hogy csak a garázsban áll, meglátom mi lesz a sorsa majd.
Km óra állása: 252371 km



Elfáradt a csomagtér ajtó teleszkópja, elfolyt az olaj belőle és a fejemen landolt egyik nyitáskor, cserével orvosolva lett.


Kapott az autó elöl új féktárcsákat és fékbetéteket.
TRW a tárcsa és a betét is.
A féknyergek újra lettek fújva, csakúgy, mint az előző hónapban hátul.
Km óra állása: 251090 km






A szerelőm hívta fel rá a figyelmet, miután falazta az egr szelepet, a próbaút közbe bedobálta neki a hill holder hibát. Majd féklámpa kapcsolót kell cserélnem a visszadobálja.
Hát pár nap után újból bedobálta a hibát.
A fékláma kapcsolót cseréltük, majd próbálom az autót, hibát azóta nem jelzett.



Miután honosításról visszakaptam az autót jelezték, hogy a jobb hátsó lengéscsillapítónak a rugótányéra leszakadt.
Ma sor került a 2 hátsó lengéscsillapító cseréjére.
Kayaba márkájú került bele.
Km óra állása: 250958 km






B oszloptól hátra kapott az autóm egy Lumar sötétítést, 15%-os a fólia fényáteresztő képessége.




Már vásárlásnál is jelezte, akitől vettem az autót, hogy bedobálja az egr hibát városi közlekedés alatt, és ez a hiba nálam is fenn állt, folyamatosan.
EGR-t tudtam, hogy le kell falazni és kiírni, sort kerítettem rá a szerelőmnél.
A fogyasztás visszaállt a reális értékre.
Hibajelző nem világít, hiba megszűnt.
Június 20-án megkapta az autó a magyar rendszámot.
Igazából, honosítani kellett, mert ez év augusztusáig volt osztrák műszakija.
Közben, az első pajzson fekete fóliával változtattam, nekem így jobban tetszik, illetve kapott egy olasz matricát is a lámpa mellett.

