Tagok >> Bpali >> Spider / GTV 3.0 V6 24V >> Blog
- Típus:Spider / GTV 3.0 V6 24V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Aqua metallic eclisse 3
Ciao!
Akadt egy kis probléma....Klíma vezérlés "eltűnt," de a hátsó ablakfűtés maradt.
A hiba forrása meglett végül, de addig azért történt pár dolog.
Többen is próbáltatok segíteni, amit hálásan köszönök!!
Piritu cartársnak külön köszönet!
Vettem több klímapanelt is, de ez nem hozott sikert. A hiba miatt bontani kezdtem és találtam pár nem oda illő dolgot. Ezeket vissza alakítottam "gyárira", nyilván a lehetőségekhez mérten. Viszont a konkrét probléma még mindig fennállt. Tovább bontottam, de a fűtés előtét ellenállás csere sem hozott eredményt. Ezek után a vezetékek ellenőrzése közben meglett a hiba. A klímapanel fő betáp csatlakozó kissé "viseletes" mivolta okozta a bajt....
Szokták mondani: minden rosszban van valami jó!
Ez miatt bontottam és találtam egyéb gondokat is....
- a borulás kapcsolóra szerelt utólagos indításgátló
- utólagos RDS erősítő ( sokkal jobb nélküle)
- előtét ellenállás csere ( motorhűtés két fokozat)
Jól jött hozzá egy saru kiszedő készlet. Kissé rövidebbek lettek a kábelek, de egészen jól sikerültek. Sajnos a rádiónál a kábelek túl rövidek lettek volna, így maradt a zsugorcső.
Km: 133873
Üdv!
Sajnos a korábban hallott fura hang ismét előjött a motorból, így biztonság kedvéért vissza vittem az autót Csörihez.
Komolyabban bele nézett és meglett az igazi probléma, ami nagy szerencsémre nem lett "tragédia".
Valószínű ezért kellett állítania a vezérlésen.
A képek mindent elmondanak...
Azóta is szépen jár és a hangok is nagyszerűek!
A szervizzel teljesen elégedett vagyok.
Ezúton is köszönöm Csöri!!
Km: 132332
Üdv!
Voltam Várpalotán Csörinél.
- vezérlés beállítás
- tömítések
Végre szépen jár, rendben az alapjárat.
Meg vagyok elégedve, ezért a következő szerviz is nála lesz.
km: 131500
Ciao!
Kicseréltük a fékfolyadékot és a különbség érezhető.
Pozitív irányú a változás. Mindenkinek ajánlom.
TUTELA TOP4 ment bele.
km: 129400
Üdv!
Nagyon lassan haladtunk, de végre használatban a GTV. Még lesznek utólagos munkálatok, de jövőhéten elméletileg elérkezik a bejáratást követő első olajcsere.
Nagyon várom a zánkai rendezvényt és remélem ott leszek végre!!!
Ciao!
Halloo!
Lassan kész a szerelmem! Kissé lassan, de remélem annál biztosabban halad a felújítás....
Csináltunk magunknak egy kis plusz munkát.... A képeken jól látszik mi maradt ki... Pénteken délelőtt váltó le és délután már a helyén is volt.. :)
A szerencse, hogy észrevettem és nem az úton ért a baj. Az "kellemes" lett volna.
Nyáron volt nálam "vendég szerelni" Hari mester is, innen is grazie neki!!
A másik alaknak még több köszönet, ő a legnagyobb segítségem és mentorom!!
Kösziiii Ati!!
Halloo!
Végre készen van a a blokk is és a hengerfejek is...
Indulhat az összeszerelés.
Egy kis helyzet jelentés.
A szívósori szelepek sérültek. A hengerfejek már a felújító bázison. A motor gyakorlatilag darabokra szedve. A dugattyúk, gyűrünk rendben és remélem a csapágyak is. Főtengely még megy mérésre. Valószínűleg a csapágyakat ki fogom cserélni.
Önindító és a generátor is át lesz vizsgálva.
Egyenlőre ennyi....
Ciao!
Sajnos megállt a motor...
Ezért fel kell újítani és arra a döntésre jutottam, hogy ismét én csinálom a barátommal.
A motort kivettük és arra vár, hogy szét szedjük. Mértem kompressziót és érdekes módon a felső sori hengerekben 1 dkg kompresszió sincs, csak pörög az önindító.
Az alsó sorban kb 12bar egyformán...
Sebaj indul a szerviz.
Akinek van tapasztalata és szívesen megosztaná, kérem jelentkezzen!