Mutasd

>> Szerviz2022-01-12

Nos ez a történet kb 2 évvel ezelött kezdődött, de eddig még nem írtam róla, ahogy sokmásról sem, mivel egy ideje nem vezetem a blogját...
Most nem véletlenül nem használom túrázásra, kirándulásra,nyaralásra ahogy még akkor terveztem... Nem mintha az előző év olyan sok lehetőséget adott volna rá, de egy ilyen autóval elég párkör is, hogy kitisztuljon az ember feje.
Szóval valahogy a hengerfejes történet után (2019), az autó továbbra is a parkolópályán maradt, mivel az e36-ra koncentráltam. Persze 1-2 kissebb munkálatot azért végeztünk rajta. 2020 elején jött egy érdeklődő akivel bár nem sikerült megeggyezni de arra jó volt, hogy rájöjjek én szeretem ezt az autót és nem akarok tőle megválni. Ezután újra nekiálltunk és itt szembesültünk: az olajba továbbra is átfolyik a fagyálló. Hogy lehet ez? Faterom nem hibázott az összeszerelésnél. A hármashengert amennyire csak tudtam feltekertem, a fagyálló pedig áll a dugó tetején. Szóval ez csak hengerfej lehet. Amit ugyebár síkoltattunk és nyomásprobáztattunk, ahogy azt a régebbi blogban már leírtam...
Most újra neki álltam...
Brera felni felprobálva.