Eddig sem volt a helyzet magaslatán a 2 hátsó féknyergem, mert
1. fékbetét/tárcsa cserekor mindkettő gyári széttört, és a '86os Uno Turbo-m megmaradt cuccaiból pótoltam
2. Volt eltérés a 2 oldal között nem kicsit műszakin, annak ellenére hogy újak a tárcsák/betétek
3. Állítólag kőkeményem blokkolnia kellene kéziféktől, de alig van fékhatása, pedig a kötelek, fékcsövek is újak.
Namost tetézte ezt azzal hogy a jobb hátsó enyhén fog folyamatosan, úgyhogy megrendeltem a felújító készletet hozzájuk. (2400 HUF)
Soha nem hagyom télen behúzott kézifékkel az autómat állni, főleg hogy jópár évvel ezelőtt véletlenül úgyhagytam és jól összefagyott minden.
Azért is lepődtem meg hogy miután leesett az elő hó, és egy szép jobb kanyarban rárántottam úgy is maradt.. :) Mint kiderül mikor pár hónapja cseréltem, nem ment a helyér rendesen a bal gumi porvédő és bevizesedett, majd fagyott..
Ez az eset viszont végképp rávilágított arra, hogy hiába újak a tárcsák-betétek hátul, szart sem fog főleg a kézi, úgyhogy mindenképp vagy új féknyergek, vagy felújítás következnek..
Aztán lehet munkahengeekre bíznám a kéziféket is.. :P Csak ne lenne olyan költséges az ABS működését nem befolyásoló verzió.. :S