Volt végre egy szabad Vasárnapom. Sem meló, sem családi program. Így belemerültem néhány apróságban amelyek megoldásához gyakorlatilag ilyen Vasárnapok kellenének csak.
Szóval, először is megint tönkrement a vízhőfok jeladóm. (Először azt hittem termosztát lesz) Meguntam a dolgot és szépen bekötöttem az első hengerfejben lévő utólag beszerelt jeladót a gyári vezetékre.
Meghekkeltem kevéske műanyaghegesztő szaktudásom segítségével a bal köszöb"spoiler" elejének felfogatását hogy ne lógjon tovább.
Amire a legtöbb idő elment az a sebességmérő. Nekem ilyen a kezdetektől nincs. Valamelyik korábbi bejegyzésben van erről szó ha jól emlékszem úgyhogy nem kezdem az elejéről.
Most 100%-osan sikerült mindenre rájönni, a műszeregységem biztos hogy rossz. Csak az a baj hogy a sebesség mérő vezetékelésétől romlott el nagy valószínűséggel. Van ugyanis 3 vezeték. 1 test, egy táp, a harmadikon pedig változik a feszültség amit a jeladó generál. szóval az első kettővel semmi gond de a harmadikon sajnos folyamatosan 6,2 V feszkó van. Még akkor is ha le van húzva a jeladóról is. és a műszeregységről is. Jó mi? :) Szóval ez az állandó feszkó is tönkretehette a műszeregységet. Semmi gond, Gerytől nemsokára jön a sportcsomagos egység és akkor kiderül..
Aztán itt volt még a belső világítás, melynek a hibája az volt az utóbbi időben hogy az időzítő egység tápkábele elmelegedett, magát az időzítőt le is égette..
Ugyanakkor a hátsó tér világítása sem volt tökéletes, mert az meg folyamatosan világított ha rajta volt a csoki. Most szétbontottam és kiderült hogy a teljes vezetékköteg hátul össze van égve/olvadva, ezért a zárlat.
Majd végül a check panel és klímavezérlő háttérvilágítása. Először is kimértem manual szerint, és van delej azokban a vezetékekben melyekben szükséges mondjuk ezt sejtettem mert az óra világítása eddig is működött. Akkor nézzük az izzókat. Miután kicseréltem már világított a hamus izzója, haladunk. De a piktogrammoké nem. Megpucoltam a foglalatot, és átnéztem a NYÁK-t. De semmi elváltozás. Gondoltam a biztonság kedvéért próbáljuk ki az óra világításának a foglalatával. Azzal már működött, úgyhogy az izzó foglalata a hibás.
Viszont a klímapanellel nem ez a baj, abba bele kell merülni rendesen.
Hát erre volt jó pár óra szabadság..
1.féltengely 146 15 155 156 18 2 20. 2006 2008.04.26 2010 24v 3.0 8v ablakfűtés ablakmosó ablaktörlő ac afm agy alaktészek alapjárat alapjárati alfa alfás alkatrész alufelni aluhegesztés amikor anyagok apróbb audio aug. autó.. autóhifi awi állapotjelentés átalakítás átalakulások átépítés balaton barum beázás beépítés belső benzincső benzincsövek bontás bontást bontó bontózás box bp bp-i bükk castrol check checkpanel csere cső csövek delco ebay elkezdtem emlékek fék fekfolyadek féknyereg felejtés felkészülés felni felújítás felújítása fényében fényezés fényszórómosó feszítőgörgő fk fogy fogyasztás fogyás ford. ford.ing. fordulatszám forgalomból forgat főtengely fotókban fűtéscsap fűtéscső fűtőradiátor fűtőradiátorcsere@nagyszopás.hu futóműállítás gazdasági gányolások generátor gerjesztő gtv gumi gumiharang
>> SzervizAlfa 155 GTA :)) // 2010-10-31