A vízcsövek cseréje közben beiktattam egy általános vezetékelés átnézést és logikusabbá/rendezettebbé tételt, és eközben leszaggattam a generátorról a gerjesztő kábelt (lsd. töltés lámpa vezetékét) Elég gyengécske saru tartotta ott, kicseréltem hát egyúttal egy erősebbre, és jól meg is húztam. Megigazítottam rajta a fő tápkábelt is, bár nem volt lelazulva..
Azóta felkapcsolt lámpával, fűtéssel 14,0 volt a töltésem alapjáraton. Igaz nem ment nagyobb fogyasztó pl. a hűtőventillátor, vagy ablakfűtés, de ez azért biztatóbb mint a 13,5V. Pláne hogy megtudtam hogy 13,6-14,4 közötti töltés a jó. Lehet hogy az a kábel szívatott? Át fogom nézni az önindító kábeleit is, aztán meglátjuk. Mindenesetre most nincsenek indítási problémák egyenlőre. (Igaz nem is megy 10 fok fölé a külső hőmérséklet)
1.féltengely 146 15 155 156 18 2 20. 2006 2008.04.26 2010 24v 3.0 8v ablakfűtés ablakmosó ablaktörlő ac afm agy alaktészek alapjárat alapjárati alfa alfás alkatrész alufelni aluhegesztés amikor anyagok apróbb audio aug. autó.. autóhifi awi állapotjelentés átalakítás átalakulások átépítés balaton barum beázás beépítés belső benzincső benzincsövek bontás bontást bontó bontózás box bp bp-i bükk castrol check checkpanel csere cső csövek delco ebay elkezdtem emlékek fék fekfolyadek féknyereg felejtés felkészülés felni felújítás felújítása fényében fényezés fényszórómosó feszítőgörgő fk fogy fogyasztás fogyás ford. ford.ing. fordulatszám forgalomból forgat főtengely fotókban fűtéscsap fűtéscső fűtőradiátor fűtőradiátorcsere@nagyszopás.hu futóműállítás gazdasági gányolások generátor gerjesztő gtv gumi gumiharang
>> SzervizAlfa 155 GTA :)) // 2009-10-31