Nos a műanyag hegesztés 1 napig bírta, úgyhogy lépni kellett. Az autót sajnos erre az 1-2 napra le kellett tenni. Pont Budapestre vezetett utam a cégtől, úgyhogy hoztam Maklártól ilyen pöcköket, illetve a biztonság kedvéért szintjelzőt is. Beépítve hibátlan lett a cucc.. :)
A szintjelző problémája miatt ugye belemélyedtem kicsit a csomagtartóba. Sajnos észrevettem hogy az AC környékét eddig nem vettem kezelésbe, és ez meg is látszik rajta. Elég ratyi állapotban voltak a csövek, és a szorító bilincsek. Vettem is ezekból újat, majd nekiláttam a nagytakarításnak. Eközben vettem észre, hogy a nyomó oldali benzinvezeték csatlakozója (kis műanyag 'pöcök') a tetején ki van kopva - ugyanis valami barom valamikor, valamiért rátett egy szorító bilincset, ami kikoptatta, és a tetején szivárgott a benzin.. Szerintem -1L/100 km. Mivel a kis pöcköt beszerezni elég nehéz, ezért megheggesztették a tetejét, átmeneti megoldásként. Persze próbálok bontóból ilyen pöcköt szerezni. Vagy ha kell a bontott szintmérő mégis, majd küldetek Maklárral ilyet is.. :) Addig marad így.
Bár kialakítottam az ideiglenes kábelezését az AC pumpa közvetlen bekötésére, de a meglévő gyári (igaz nem stimmelő (lsd. előző rész)) csatlakozót is bekötve hagytam, hátha működtetni fogja így is a szivattyút.
Sajnos a bontás során egy -pontosabban 2 - nagyon fontos alkatrész eltűnt.. Nem volt olcsó mulatság pótolni! Gyújtásvezérlő modul !
Újabb ősz hajszálak..
Miután minden motortérbel lévő csatlakozót beazonosítottam, felcímkéztem, úgy gondoltam befűzöm már a helyére a csop.kábelt. Eszembe jutott viszont egy csatlakozó, ami mindkét autó vezetékkötegén rajta van, mégpedig az utastérben a Motronic főcsatlakozójam mellett. A 155 rajzaiból kiadta hogy az bizony az AC Pumpa veztéke. Persze nem közvetlenül a pumpáról jön, és a 155nél 1 szálas, és a csop kábelen csak egy relére megy, a 164esé pedig 2 vezetékes, és közvetlenül a Motronic főcsatlakozójára megy. Mivel a 164-eshez semmilyen ilyen jellegű kapcsolási rajz nincsen, így megoldás nincs, az átkötözés lehetetlen!!
A következőt tartom jelenleg megoldhatónak. Az AC Pumpa működését függetlenné kell tenni a motorvezérlőtől (Motronic). Tehát vagy kapcsolóra direktbe kötöm, és én kapcsolgatom, vagy rákötöm a gyújtáskapcsolóra, és akkor gyújtásra automatikusan elkezd működni. Gyak ezzel azt csinálom mint a Motronic, csak "egyszerűbben" van bekötve, csak így nincs baleset esetére elzáró áramkör..