Ismét több dolog változott az autón a hónapok során, kipipálható a fólia, és beépítésre került egy igen jól sikerült hifi installáció is.
Sajnos betegeskedett is az autó, cserélni kellett a főtengely szimmeringeket, ill. a főtengely hézagolóit (támcsapágyait) is.
Jelenleg a kipufogó esik át egy újabb változtatáson nevezetesen kap egy sportkatalizátort, és kikerül helyette a középső nagy dob.
Kayaba EXCEL-G lengéscsillapítók kerülnek a régiek helyére, az ültetés marad a régi. Folyamatban a toronymerevítő beszerése is.
Beszerzésre került egy Xenon szett, remélem ez lesz az ország első Xenonos 155-öse.:)
A belső dizájn is átesik finomításokon, igazából csak az apró részleteket fogja érinteni. Leginkább a kormányt kéne újra bőrözni.
A nagyobb volumenű beruházás a klíma lesz. Vhogy bele kell varázsolni egy bontott klímát, mert az nagyon hiányzik.
2006 tavasz nagy változásokat hozott. Muszály volt kész lennie a számomra Első Esztergomi Alfa Talira.. :))
03.26
1.5 napi megfeszített:) munka után végre kész lett a külseje is, + megint szervizelés is volt:). Már aludni is alig tudtam a megelőző napokban!
Változások (nem is olyan sok, csak összhatásban dob nagyot):
- lökhárítók, küszöbök színre fújva
- fékek szétszedve, áttisztítva, színre fújva
- kipufogódob(Remus) csere hátul, legelső dob + katalizátor kihajintva
- motorburkolat + műanyag elemek színre fújva
- Toora 16" felnik
- direktszűrő + saját könyök(színre fújva)
- hátsó kerékcsapágyak kicserélve
- fékolaj, váltóolaj csere
Első tapasztalatok: meglepően nagyot javult az autó külseje, mintha nem is ugyanaz lenne...
A kipufogóhang kicsit repedtfazék lett, szerintem azon még módosítani kell majd. A szívóhangja viszont brutális lett, tisztára mint egy N csoportos versenyutóé!!