Mikor megvettem a Giuliettát, már akkor is igazán a 8C felnivel tetszett volna, de a turbina sem volt rossz. Jó 2 évvel a vásárlás után vettem egy felújításra váró felni szettet, amit Bányai Sanyi vett kezelésbe Nyirádon.
Antracit/fegyverszürke színt kértem és kaptam. (Nem színkódos, egyedileg Sanyi által kikevert szín)
A turbina szettet árulom a Michelin PS4 gumikkal, így ha már a felni újra szép, vettem egy szett Continental Sportcontact 5 gumit, 225/40 R18 méretben, amit a kiszállítás napján sikerült fel is rakatnom. (2022-es gyártás, Bhp gumi)
Költségeim:
Felni szett - 2 jó/2 rossz Pirelli gumival - 250.000 Ft (2 db jót árulom) - update: 2 gumi elment
Új Conti gumik szállítással - 166.600 Ft
Felnik görgőzése: 30.000 Ft
Bányai’s Garage javítás komplett - 65.000 Ft
Szerelés: 8.000 Ft (Győr, 60i gumi)
Végső költséget akkor látok majd, ha sikerül eladni a feleslegessé vált dolgokat. (update: turbina szett is eladva)
Km: 133.725
Mindent beleszámolva végül 73.000 Ft-ba került a csere, plusz az új szett Conti gumik.





Régi tervem volt, hogy ha végre újra garázsban fog állni az autó, ahogy az előző tulajnál is, feldobom a környezetet valami egyedi dekorációval.
A neten néztem ki őket, a megvalósításban egy kedves ismerősöm segített a győri Plaket Kft-nél.

Helyszín: Hatvani Győr
Km: 131.253
Ha jól számolom 2291 km-t sikerült megtenni a Contikkal a szezonban.
Gumizás után 2 nappal költöztünk, a km jobban fog valamivel gyarapodni, de a Giulietta végre újra garázsos autó lesz.



2022.01.11-én a vizsga lejáratának napján sikeres műszakit tett az autó.
Nem igényelt egyebet, mint a hátsó lámpákon lévő fólia eltávolítását.
Most marad így egy időre, teljes legalitásban. :-)
Csebali, köszönöm a segítséget, ha olvasod. :-)

A téli szett 2021.11.05-én került fel, a szokásos helyen, a győri Hatvani gumiszervízben.
A nyári Michelinekbe összesen 4822 km került. Nem sok…
Km jelenleg: 128.962
Jövőre a Contik helyett vagy kell egy új téli szett, vagy marad a 18-as turbina, csak veszek rá egy jó 4 évszakost…Meglátjuk.




2021.08.28-án volt a sógoromék esküvője. (Győrben)
Elkérték a Giuliettát, hogy az legyen az "autós főszereplő", így egy kis időre kölcsönadtam.
Eredetileg én lettem volna a sofőr, de aztán másképp alakult, így azt a pár km-t nélkülem tették meg.
Tetszett a fotósnak is állítólag, akik egy új Peugeot-val érkeztek. Nem tudták szerintem, hogy már Stellantis zászló alatt megy a két márka.
Az első fotót én készítettem (a kislányom háttal), a másik kettőt a fotós.



A közelmúlt eseményei:
- tankajtó szolenoid csere megtörtént (minden ok végre, az árát elvileg korábban rögzítettem itt, ha mégsem, akkor a feledés homályába merül)
- olajbetöltő sapka a helyére került - ára ca. br. 4100 Ft (Köszi Roberto és a radaros "mókát" is; olaszos sztori ide: Alfa már csak olyan sapkát ad, amin a felirat kizárólag 5W-30 olaj használatára hívja fel a figyelmet...a legszebb, Multiairbe 5W-40 kell...tipikus :-) )
- motortakaró műanyag letört füle meghegesztve
- klímát is ellenőriztük, ha jól emlékszem 6,5 fokig lement, tökéletes


Az elmúlt időszakban sűrűn - két hét alatt 4-5 alkalommal - előjöttek a modul problémájára utaló hibaüzenetek és a sárga tengeralattjáró...Dadogás, egyebek nem igazán, de mivel számoltam a dologgal, így ki lett cserélve a rettegett multiair modul.
(Kalkuláltam vele, ettől még nem esett jól kiadni az árát...)
A műveletre - bak cserével együtt - Mosonmagyaróváron, a Kozi's Garage műhelyben került sor, olajcserével egybekötve.
Km: 125.074
A felniket még tavasszal nyúztam le, javítás a győri Hödlmayr műhelyben történt, ahol eredetileg is átfényezték. CseBali segítségét köszönöm, nagyon szép lett, így a hibám is a feledés homályába merülhet...:-)
A bruttó költségekben a bak ára nincs benne, azt korábban vásároltam.
Hátra van még a tanknyitó szolenoid cseréje és az olajbeöntő kupak cseréje (elrepedt).
Utána egy jó ideig csak tankolni szeretném...:-)







Az elmúlt időszak szép sorban:
- kicseréltem a tankajtó stiftet (már nem lóg, de a nyitás-zárás bajos, amit vagy a piros madzaggal való nyitogatás okozott, vagy rossz a tankajtó nyitó szolenoid. Nem bontogatom a kárpitot, hogy teszteljem, rendeltem alkatrészt hozzá)
- a nyári szett egyik felnijén volt egy ronda nyúzás, ezt az autó előző tulajának közbenjárásával megcsinálták a hozzáértők (25e Ft) - köszi Bali innen is!
- a télit én "intéztem el", így azt a napokban viszem javításra ugyanoda
- nyári kerék felkerült (6e Ft)
A téli szett cca. 3330 km-t tett meg, letakarítottam, 3/4-ét elraktam.
Km: 124.140






A közelmúltban kerültek beszerzésre az alábbiak:
- pótkerék szettből hiányzó gyári imbuszkulcs a tetőablakhoz (cikkszáma: 60675692) - 1822 Ft
- kormány alatti kárpit (nagyon ronda volt) - (50509482) - 4170 Ft
- motortartó bak és csavarok - (50547669+46551027) - 29.200+(2*1290) Ft
- Tankajtó stift - (51851496) - 1509 Ft
- szállítási díj: 1200 Ft
A kárpit és a kulcs már a helyén, a tankajtó a közeljövőben lesz megjavítva.
Motortartó bakot megvettem, tavaly azt mondta Csöri még nem fontos cserélni, így azt egyelőre elrakom, egyszer helyére kerül majd.






0
579
Fórum
Friss topicok
- 159
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Stelvio
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
