- Típus:156 SW JTD 1,9 M-JET 150 LE
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:Stromboli szürke
Hogy meglegyen a link ha kell: 156 használati utasítás
Angol nyelvű faceliftes használati utasítás.
Ma tűnt fel, hogy a 156-al készült utolsó közös képünkön ugyan az a kardigán van rajtam, mind az első közös képünkön.
Nincsenek véletlenek :-)
Lássuk az KMW-012 Alfa Romeo 1,9 M-JET SW eddigi életét számokban a leadáskori, 2011.01.26-i időponttal:
Megtett távolság: 183.805 km
Tankolások száma: 220 db
Menetidő: 2.586,23 óra, ami 107,76 nap
Átlagsebesség: 71 km/óra
Tankolt üzemanyag: 11.528,49 liter
Összes átlagfogyasztás: 6,24 liter/100km
Átlagos eltérés a fedélzetin kijelzett és a tényleges fogyasztás között: -0,94 liter/100km (ennyivel mutat kevesebbet a fedélzeti)
Legkisebb eltérés: -0,04 liter/100km (plusszba sose "csalt")
Legnagyobb eltérés: -3 liter/100km
Átlagos üzemanyagköltség: 19,56 Ft/km
Ma leadtam a Vasat és olyan hallottam a műszaki átvételt végző szakembertől, hogy majdnem lehidaltam. Miután megkérdeztem, hogy miért írt be alacsony olajszintet anélkül hogy megnézte volna, ezt mondta:
- Ezek a motorok zabálják az olajat, mindig kell bele tölteni.
Úriember módjára közöltem vele, hogy aki ilyet mond, az nem biztos hogy látott már mjetet. Majd mutatom neki, hogy mit mutat a műszerfal kijelzője (maxot), ő csípőből:
- Azok az elektronikák mindig csalnak!
No, erre kihúzattam vele a nívópálcát, ami persze majdnem maxon volt.
Ezek után korrigálta az adatlapot :-)
Négy együtt töltött év, sok-sok élmény, kaland, száguldás, látnivaló.
Róma, Párizs, Strassbourg, Barcelona, Monaco, Lichenstein, Bologna, Nápoly, Sorrento, Maranello, Velence, München, Lipcse, Prága...
Még egy utolsó kép az eddigi sok-sok ezer után, és mindez már a múlté.
Ma elváltak útjaink.
Remélem jó gazdája lesz.
Ma délelőtt Győrben a Riegler-nél 183.521 km-el és 8 nap híján 4 évvel a háta mögött a KMW012 (vagy KMW-012) rendszámú Alfa 156 SW eredményes műszaki vizsgát tett.
Természetesen csont nélkül.
Utolért a végzet, a hideg időben befagyott a kézifékem. Hogy el tudjak menni dolgozni, kicsit "túlhúztam" a kart. Segített, mert megmozdult, de pár szál elszakadhatott, mert innentől olyan hangokat adott, mint a reszelő. A Párduc átvételekor a mai cserében állapodtunk meg.
Ma minden kikerült a kocsiból.
1. előtte
2. utána
3. A bitumenezés.
4 - 5. A hátsó ajtó lakói. Lehet találgatni, hogy melyik a gyári.
6 - 7. Focal (Nr 10A0000841) a dobozában várja a 159-be való beépítést.