- Típus:159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero Luxor
Ma elgurultunk a Riegler szakszervizbe némi garanciális javításra. A gondot 3 oda nem való hanghatás okozta:
- Nyikorgás a jobb első kerék felől. A hang kísértetiesen emlékeztetett a 156-os felső lengőkar nyekergésére. Nos, nem az. Furcsa volt, hogy induláskor is nyekkent egy vidámat. A motor mögül hallatszott. Elsőre a generátor szabadon futójára került képbe. Sztetoszkópos vizsgálat kizárta. Motortartó bakok átmozgatva, nos azok se. Lassan már ott is vakargattuk, ahol nem viszketett. Az összes alkatrész átmozgatása után fény derült a bűnösre. Az első képen látható szívócsőizét rögzítő hátsó gumibak nyekereg a rögzítő villában. Némi szigetelő szalag rátekerése megoldotta a problémát.
- Zizegő hang a váltókar bal oldalán 4-es és 6-os fokozatban. A váltószoknyát leemelve egy műanyag valamit találtunk a kérdéses helyen, amit rugó tart lenn. Nos a szoknyán keresztül épp itt kellett megnyomnom, hogy elhallgasson. Mivel nagy valószínűséggel csak szállítási rögzítés, ezért egyszerűen ki lett szedve. Most zizegjen!
- Vezető ülés magasságállító nyekergése. Szétszedve, megkenve. Remélem többet nem lesz vele gond.
Mivel gyorsabban haladtunk, mint gondoltam még egy futómű állítás is belefért. Finoman szólva nem csaltak a megérzéseim. Gyakorlatilag egyik kerék sem állt rendesen. Érdekes, hogy nem húzott félre és nem kopott féloldalasra a gumi. Minden valószínűség szerint így jött ki a gyárból.
Hazafelé furcsa volt a csend :-)



