Mutasd

>> Autóápolás2008-08-17

Tegnapelőtt lemostam az autó motorját, utána lehúzkodtam a gyertyapipákat, a gyertyáktól és egyéb helyekről kiszívattam a vizet, 1 éjszakát hagytam, had száradjon még egy kicsit, majd tegnap letörölgettem mindegyiket és visszatettem őket. 1.130 Ft-ért vettem Prevent motorblokk tisztítót.

Ma pedig csináltam egy belső takarítást és egy mosást.

>> Egyéb2008-08-17

Múltkor kivágtam a figyelmeztető címkéket a napellenzőkből. Nekem így jobban tetszik.

>> Szerviz2008-08-14

Ma ki lett cserélve a kipufogómon a flexibilis cső, mert 1000-2000 körüli fordulaton csörgő-zörgő hangot adott. Bosal került fel a helyére, Csöri hozatta és egyik kollégája cserélte ki. A cső 5.000 Ft-ba került, a szerelés pedig 3.000-be.

>> Szerviz2008-08-01

Kiégett egy izzó a pótféklámpámban. Mivel az összes meg volt már feketedve, így úgy döntöttem, hogy kicserélem mindet. Osram került bele, 2,3 W-os, darabja 150 Ft volt.

>> Tuning és extra2008-06-28

Király156-tól vettem egy pár műanyagot, ami elöl a lámpák és a pajzs között vannak (2.000 Ft). Ezekből kivágtuk a króm részt és szépen lecsiszoltuk. Ha már fényezés, akkor a ködlámpaburkolatokból is kivágtuk a műanyag rácsot és azt is lecsiszoltuk. Ezeket kb. 6.000 Ft-ért fújták színre. Majd kapott mindegyik hátulról egy-egy szép fekete rácsot, ez 3.000 Ft-ba került, de még csak a fele sem lett felhasználva. Szélvédőragasztóval lettek rögzítve a műanyagokhoz (2.000 Ft). Megmaradtak a régi krómosak is, úgyhogy ha úgy tartja kedvem, akkor bármikor 2 perc alatt vissza tudom cserélni őket.

>> Autóápolás2008-05-12

Két hete vasárnap lekerült hátulról a rendszámtábla tartóm. Kétoldalas ragasztóval lett feltéve a rendszám, 695 Ft volt a tekercs ragasztó.

Tegnap és ma le lett mosva az autó, a fényezésből minden beleágyazódott szemetet kiszedtem és le lett polírozva.

Az oldalsó indexek fölé felkerültek az Alfissimo!-ból szedett lóhere matricák.

>> Szerviz2008-03-29

Az egész ott kezdődött, hogy két hete pénteken nem indult az autóm. Be lett bikázva, innentől kezdve nem volt gond vele. Aztán múlt pénteken 3 napnyi állás után megint nem indult. Itt már tudtam, hogy akksi csere lesz belőle. Aznap nem makacsolta meg magát többször. Majd hétfőn délután ismételten nem sikerült beindítani az autót. Akksi ki és fel lett téve töltőre. Másnap reggel töltőről le és vissza a helyére. Szépen indult is. 80 km megtétele után megálltam tankolni, de sajnos ismét cserben hagyott. Nagy nehezen sikerült találni olyan embert, aki adott egy kis áramot az akksijából. Csütörtökön rendeltem egy Exide X-Treme2 akkumulátort egy helyi autósboltban. 77 Ah-s, indítóárama 600 Amper. Másnap reggel itt is volt, ma pedig beszereltem a helyére. 2008 márciusi gyártás, 2 év garancia van rá. Haverommal megmértünk pár dolgot, töltés 14-14,05 V, indítózásnál 11 V-ra esik le a feszültség, üresjáratban 4 mA, bekapcsolt riasztónál 5 mA terhelés van.

>> Szerviz2008-03-26

99.140 km-nél 2008. 03. 21-én megejtettük Csörinél a 100.000-es szervizt.

Olajcsere (Selénia Racing olaj) és gyári olajszűrő
Váltóolaj csere (Tutela)
Gyertya csere (gyári gyertyák)
Első felső lengőkarok cseréje (gyári)

Most még egy akkumulátort kell vennem meg a kipuffogó felxibilis csövét kell cserélnem, mert nagyon csörög-zörög.

>> Szerviz2008-03-09

Ma kicseréltem a levegőszűrőt, gyári került bele.
Kicseréltem a pollenszűrőt is és fertőtlenítettem a klímát.

>> Egyéb2008-01-16

2007 október 21-én volt a Kaposújlaki AlfaAmore találkozó. Itt még nem voltam sosem, ezért elmentem. Gyorsultam néhányat egy-két 156 2.0 TS ellen (sajnos nem túl jó eredménnyel, de nem ez számított), kajáltunk a többiekkel (a Minden Alfában két kanál csapathoz verődtünk), néztük az ejtőernyősöket és beszélgettünk sokat.