Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> 146 1.6 Twin Spark >> Blog
- TĂpus:146 1.6 Twin Spark
Mindent errĆl a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokoljĂĄk a tĂpust - ĂvjĂĄrat:2000
- SzĂne:Zöld
TĂŒnet hogy bizonyos fordulatnĂĄl rĂĄngatta magĂĄt az autĂł Ă©s hogy hidegindĂtĂĄs utĂĄn mĂĄsodszor indult el.
Tankban a szƱrĆt kitakarĂtottam, sok kosz nem volt benne.
Az autĂł aljĂĄn lĂ©vĆ ĂŒzemanyag szƱrĆt kicserĂ©ltem Ășjra. Ott a rĂĄmenĆ csatlakozĂł eltört Ăgy azt ki kellett cserĂ©lnem mĂĄsikra.
MotortĂ©rben a lĂ©gszƱrĆtĆl a pillangĂłszelepig szĂ©tszedtem mindent, kitakarĂtottam Ă©s tömĂtettem mindent is. Ez oldotta meg a problĂ©mĂĄt, most elsĆre szĂ©pen indul Ă©s nincs rĂĄngatĂĄs sem Ă©s alapjĂĄrat sem ingadozik kedve szerint. Valahol tömĂtetlen volt Ă©s fals levegĆt szĂvott. Harmonika csĆ egĂ©szsĂ©ges.
Kapott Ășj kalaptartĂłt. 10.000,-
Hoztam hozzĂĄ tartalĂ©kba kĂ©t elsĆ gĂłlyalĂĄbat. 8.000,-
ĂnindĂtĂł is lett hozzĂĄ tartalĂ©kba, az viszont ajĂĄndĂ©k volt.



ĂrzĆdött hogy valamelyik fĂ©k picit fog, a felni melegedĂ©s elĂĄrulta hogy a bal hĂĄtsĂłval lesz a gond, minimĂĄlisan felmelegedett a felni. SzĂ©tszedtem a fĂ©knyerget Ă©s mĂĄr lĂĄtszott hogy miĂ©rt nem tud vissza engedni. Komplett belsĆt cserĂ©ltem Ășj tömĂtĂ©sekkel egyĂŒtt. Ăj fĂ©kbetĂ©teket is kapott hĂĄtul mind a kĂ©t oldalon. Most mĂĄr szuper đ
TĂ©li kerekeket lecserĂ©ltem a gumi mĂ©ret miatt. 205/45 r16. NyomvĂĄlyĂșba nagyon megvezette az autĂłt, Ăgy egy elĆzĂ©snĂ©l Ă©s egy vissza sorsolĂĄsnĂĄl ki Ă©s berĂĄntotta az autĂłt, feltehetĆen a gumi szĂ©lessĂ©ge Ă©s gumi keskeny oldalfala miatt. Ăn 195-nĂ©l szĂ©lesebb gumit ezeken az autĂłkon nem szoktam hasznĂĄlni. Feltettem a mĂĄsik felnit amin szintĂ©n tĂ©li gumik vannak. Ennek merete 195/55 R15. ElĆtte elvittem gumishoz centrĂrozĂĄsra Ă©s egy szelep cserĂ©re. Az egyik szelep rövidebb volt Ă©s Ăgy nehezebb volt kerĂ©knyomĂĄst mĂ©rni.
VĂ©gĂŒl egy olajcsere, 8000 km menten vele Ă©s mĂĄr idĆben is eljött az olajcsere ideje. Motul kerĂŒlt bele Ă©s Mann Filter szƱrĆ. Km.: 188.700 km




Felni fényezés, alfås szelepsapkåk és egy db felni közép csere (logó).





16"-os gyĂĄri alfa felni, 3 Ă©ves tĂ©li gumival. MĂ©g bĆven a kopĂĄshatĂĄr felett. MĂ©lysĂ©g 6 mm. (50.000,-)
MƱszerfal kĂĄrpitok kitƱnĆ ĂĄllapotban, igaz utĂłlagosan kĂĄrpitozva de nagyon szĂ©p.
145 hĂĄtsĂł lĂĄmpa sor. RögzĂtĆ fĂŒlek Ă©pek.
Szerszåmos tåroló, benne kerékkulccsal.
KipufogĂł Ă©s ventilĂĄtor hĆvĂ©dĆ lemezek, eredeti szĂ©p ĂĄllapotukban.
Alufelni csavarok, 16 db.
Gumi pedĂĄl, kopĂĄsmentes.
145 1.4 Twinspark felirat.
UtĂłbbi dolgok 15.000 Ft
Felni megy fel az autĂłra, többi tartalĂ©k. Ez egy jĂł nap volt, szimpatikus eladĂłval Ă©s egy kis Soproni Ășttal đ






MƱszaki elĆtt ĂĄtnĂ©ztem, kapott Ășj kĂ©zifĂ©k kötelet, 3 db kipufogĂł tartĂł gumibakot. MatricĂĄkat levetettĂ©k. MĂĄr nem tervezek rĂĄ tenni semmit, 2 Ă©vente kapargatni kell :)) Vizsga lejĂĄrata : 2025.03.14 (mƱszaki) + alkatrĂ©szek


KözĂ©p elem egyedi lett, szerintem ĂŒtĆs :)) ez az elem volt a fa mintĂĄs amit mĂĄr megkezdett a nap, felszĂne berepedezett. 2x lett mĂĄr bevonva fa mintĂĄjĂș fĂłliĂĄval, de a homorĂș rĂ©sznĂ©l picit elengedte mindig. PrĂłbĂĄnak jĂł volt. Közben beesett a klĂma kapcsolĂł gomb is. Az egyik ĂĄruhĂĄzban vĂĄsĂĄroltam Ă©s lĂĄttam meg ezt a szĂnt Ăgy hoztam belĆle. Akkor mĂ©g nem tudtam mire lesz majd, csak megtetszett. A fĂłliĂĄval inkĂĄbb megsem vĂĄrtam a nyarat hogy a meleg majd elkezdje vissza dobni az Ăves rĂ©szeken, Ăgy kiszedtem a mƱanyagot, kapcsolĂł tartĂłt javĂtottam, fa mintĂĄs fĂłliĂĄt leszedtem majd becsiszoltam a mƱanyagot Ă©s vĂ©gĂŒl lefĂșjtam. Az eredeti ezĂŒst mƱanyag elem is megvan, pihen a garĂĄzsban. Az jĂł ĂĄllapotĂș mĂ©g most is az idĆ elteltĂ©vel, Ăgy azt nem bĂĄntanĂĄm. A most bent lĂ©vĆ mƱanyag mĂĄshol mĂĄr a kukĂĄban vĂ©gezte volna, mivel eredeti ĂĄllapotĂĄban kopott volt mĂĄr, de kapott mĂ©g egy esĂ©lyt :))







