Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 1.6 Twin Spark >> Blog
- TĂpus:146 1.6 Twin Spark
Mindent errĹ‘l a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokolják a tĂpust - Évjárat:2000
- SzĂne:Zöld
Nyári szett, 4-5.kép
Téli szett, 6-7-8.kép
FagyállĂł csere is volt, de csak amennyi Ăgy elsĹ‘re lejött belĹ‘le. Kapott közel 3 kg koncentrátumot Ă©s mellĂ© ioncserĂ©lt vizet. KB Ăgy összesen 5 l volt teljesen a kicsit több mint 8 literes kapacitáshoz kĂ©pest.
MĂ©g a mĂşltkori TD kiegyenlĂtĹ‘ tartály takarĂtásakor sor kerĂĽlt egy tartalĂ©k TS kiegyenlĂtĹ‘ tartály kitakarĂtására is, Ăgy azt már csak cserĂ©lni kellett.
Kapott téli ablakmosót, és gyári gumi taposókat is.
És utoljára a + saru csavarja is megadta magát, ami rögzĂti a kábel köteget a saruhoz, Ăşgy hogy kerestem egy bontottat, talán gyári vagy sem, de minĹ‘sĂ©gben jobbnak nĂ©zett ki az biztos, Ăşgy hogy lecserĂ©ltem.








Vettem motor védő alsó burkolatot, most már kettő van, mert a jtdhez is ilyent adtak mint a TShez, de viszont ezekhez nincs hővédő a kipufogó élvezetesénél. Majd teszek rá, hogy ne olvadjon le a földre az első bemelegedés után. Erre is arra is, biztos ami tuti alapon. Így kicsit 13 felett volt ez a darab műanyagka, majd idővel felrakom valahogy.
Kapott 8 db Ăşj gyertyát, mivel nĂ©ha puffogot, meg rázott a kormány mikor vissza engedte hideg indĂtás után az alapjáratot. MĂ©g sosem cserĂ©ltem Ăşjra, most itt volt az ideje. Denso márkájĂş, jobbnak jobb lett Ăgy beinditva, de nĂ©ha eljátsza mĂ©g a puffogást, de már nem zavarĂłan. Majd a kĂ©sĹ‘bbiekben mĂ©g lamda szondát is akarok cserĂ©lni, de elĹ‘bb gĂ©ppel rá menni hogy mit Ăr. Hiba lámpa nincs. + 1 liter váltĂł olaj tartalĂ©kba. Bár mĂşltkor ellenĹ‘rĂztem a váltĂł olaj szintet, de majdnem maxon volt, kicsit tudtam rá tölteni, meg van egy szivárgás is, de ahogy nĂ©ztem az a nĂvĂł pálca becsatlakozásánál a blokkba, ott szivárog Ă©s Ăşgye bár motor olaj nem váltĂł, de mĂ©g nem derĂĽlt ki pontosan, Ăşgy hogy legyen tartalĂ©kva váltĂł olaj azĂ©rt hátha rá kell tölteni, aztán lesz orvosolva.

Gondolkodtam hogy ezt a FL elĹ‘tti, általában boxereken lĂ©vĹ‘ hátsĂł szárnyat egyszer szĂnre fĂşjni, Ă©s felrakni, de mĂ©g kĂ©tsĂ©ges. Aludni kell rá mĂ©g addig sokat... :)



Mérő órák bekötési rajza elkerült, úgy hogy neki álltam össze rakni hogy működjön.
Testet vinni kellett a sensorhoz, mivel ott a tömĂtĂ©s Ă©s a felĂĽlet kezelt olaj pogácsa vĂ©gett nem kapott testet a motorrĂłl. Ezt Ă©gĹ‘vel teszteltem, akkor derĂĽlt ki.
Közben nem olyan rĂ©gen eltört a hátsĂł ablakra vezetĹ‘ vĂzcsĹ‘vem, Ăşgy hogy toldással javĂtva lett. ĂŤgy hosszabb, már talán nem szakad kettĂ©.












Alfa city után át keltünk komppal Szántódra, majd Siófok után hoztam fa mintás közepet és motorháztető kitámasztó rúd tartóját.
Sajnos aki kiszerelte a fa mintás elemet, elég türelmetlenül csinálta. Pár helyen ki volt csavarozva, a maradék tartó fülek meg letépve.
Gondolkodtam hogy szerzek másikat, ezt meg el rakom tartalékba az elektromos dolgok végett, de egy esélyt adtam neki hogy ha sikerül újból tartós füleket varázsolni akkor be szerelem.
Ki cserĂ©ltem a szellĹ‘zĹ‘ket, a klĂma kapcsolĂł panelt. Ezeket kĂĽlsĹ‘ sĂ©rĂĽlĂ©sek vĂ©gett, amit aztán át raktam a tartalĂ©k ezĂĽstbe, hogy egybe legyen.
A vész villogó panel is ki lett cserélve, mert ott meg a digitális óra volt hibás.
KĂvĂĽlrĹ‘l szĂ©p állapotban van, csak egy helyen volt kisebb sĂ©rĂĽlĂ©s rajta, ami szintĂşgy javĂtva lett ami kiszerelĂ©si bal... ság volt.
Végül csak jól mutat benne, bár kis eséllyel lehet találtam volna jobbat.
+ a Motorhaztető kitámasztó rúd tartója is cserés lett mert ki tört a középső köröm. Ez csak ilyen apróság. A másik blogba folyt. köv. a képek végett












Első két kép : téli kerekek 195/55 r15
Utolsó 2 kép : nyári kerekek 195/50 r15



