Attie - főkép
>> SzervizAlfa 156 1.9 16V JTD M-Jet // 2009-08-28

Ma 9-re mentem Ber-doékhoz. 1.5 órásra tervezett fék és olaj + szűrők cseréje délután 4-kor fejeződött be. Ott kezdődött, hogy valószínüleg félreértettük egymást mert tegnapelőtt voltam náluk és leegyeztettem hogy mit kell majd cserélni és hogy meg is várom ott helyben a dolgot. Azonban ők csak ma rendelték meg az anyagokat mert "hitelbe" nem mernek semmit elhozni. A futár rohadt későn jött és ráadásul rossz féket hozott. Illetve a számítógép rossz féket adott ki az én autómhoz. Úgyhogy vissza és hoztak egy nagyobb féket. Délután 2 körül neki is tudtak állni felszerelni az új fékeket és utána az olajat és a szűrőket (olaj, levelgő, gázolaj, pollen) lecserélni.
Az autó Brembo tárcsát kapott Textar betétekkel. A fék 30e Ft volt a munkadíj 15000. A többi az apróságok ára.
Hazafelé nem nagyon akart húzni az autó. Visszamentem. Kiderült, hogy nem volt jól visszadugva a LMM csatlakozója. Visszadugás után megérkezett a teljes ménes :)

>> SzervizAlfa 156 1.9 16V JTD M-Jet // 2007-05-26

Az autó megvételekor már tudtam, hogy a futóművét megették a Bp-i utak. Kiderült aztán, hogy a féktárcsák is kopottak már, úgyhogy nem odáztam tovább a dolgot, megcsináltattam amit csak tudtam. Így tehát első alsó lengőkarok újak kerültek bele, a felső lengőkarokat pedig újra szilentezték. A 2 Z kar is ki lett cserélve. Kapott Új Ferrodo féktárcsákat is az autó és Textar? betéteket + a kézifék kötelet is cseréltettem. A stab rúd egyelőre kimaradt, de lassan ő is következni fog.