- Típus:166 V6 TB
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Ontario blue
A km számlálóm elkezdett vacakolni és eltünnek néha a kijelzőn részletek. Ez baromi bosszantó, ezért vettem egy bontott műszert szintén grande banditól. Sajnos nem tartott sokáig az öröm, mert a bontott műszer egyszercsak ugyanúgy elkezdett vacakolni. Aztán megint jó lett... Nem tudom mi a fene ez, de most többnyire jó, csak néha fordul elő a hiba... Valószínüleg a bontott műszer is szar...
Sajnos a bal elso kodlampam elrepedt, ezert ki kellett cserelnem. Valaki azt mondta, hogy ne vegyek utangyartottat, mert nem vilagit jol stb... Nem tudom mi az igazsag, de a bontott gyarit sikerult megvennem grande banditol, es hoztam egy jobbos indexet is.
A kodlampa csere nem veszes dolog. 3 db csavar tartja amibol 2 alulrol szepen hozzaferheto, de a 3. az nagyon maceras volt. Kicsit megemeltem hozza az autot, es ugy fertem hozza egy hajlitott hosszuszaru kulcsal.
Az index cserenel eloszor megijedtem, hogy le kell szedni a kereket, meg a muanyag kerekdobot, de aztan kiderult, hogy kijon anelkul is az index. Csak ovatosan kell csinalni, hogy ne sertsuk meg a fenyezest.
Az elozo postban leirtam, hogy a kuplung szerkezet es tarcsa csere ellenere sem vagyok elegedett, meg mindig tul kemeny szerintem a kuplung. Ma kicsereltuk a munkahengert, de meg mindig nem az igazi. Mar csak ket dolog van ami a hibat okozhatja. Az egyik a fohenger, a masik az a csillapito ami a munkahenger es a fohenger kozott van.
Mivel elég kemény volt a kuplungpedált nyomogatni, azt gondoltam, ki kellene cserélni. Meg is rendeltem az új Valeo szettet, és megtörtént a csere is. Jobb lett, de nem vagyok 100%-ig elégedett, lehet, hogy a munkahengert is fel kell újjítani, vagy cserélni.
Az autóba beszereltem egy Nokia bluetooth-os kihangosítót. Nagyon jól működik, és végre szabályosan lehet autózás közben telefonálni.
Az ICS-ben van GSM modul, de sajna a kikódolás még nem jött össze, meg egyébként is a GSM modul használata elég macerás, ugyanis kellene hozzá egy autóskártya, amit csak előfizetéses telefonhoz adnak havi díjért (kb. 1500 Ft/hó). Ennyit szerintem meg nem ér, mert a kihangosító megvan 10 000 Ft-ból, és nincs havidíj, tehát kicsit több mint fél év, és megtérül az ára.
Sikerült beszerezni minden alkatrészt és lecserélni a vezérműszíjat, valamint a bordásszíjat és a hozzájuk tartozó feszítő és vezető görgőket.
Emellett még szelephézagot is állítottunk, aminek hatására megszünt a csúnya kopogós hang.
A következő nagy munka a kuplung cseréje lesz.
Pollenszűrő, légszűrő és gyertya (NGK) csere, valamint a folytószelep kitisztítása.
Mivel nem volt az autóhoz ICS kódkártya, és sajnos a kódot kérte az ICS, kell valami megoldást találnom, hogy működjön a központi kijelzőm.
A neten keresgéltem rengeteget, és találtam olyan programot, ami a sorozatszám alapján megadja a kódot. Sajna nekem ez nem működött. Elvittem egy helyre, ahol ugyanazt a kódot adták meg, mint ami nekem is kijött a kalkulátorral... Szóval egyenlőre még nincs megoldva a dolog.
* Azóta megoldva, vettem egy másikat...