Tagok >> dumbass >> 147 5 ajtó, 1.9 JTD 8v >> Blog
- Típus:147 5 ajtó, 1.9 JTD 8v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Fehér
Eddig nem blogolgattam de akkor most elkezdem.
Sziasztok, István vagyok. Van egy 147esem, amit családon belül vettem át, tehát adta magát a lehetőség éltem vele. Szeretem, imádom (na jó futóműve grrr), 1 évig "melóskocsi" volt így nem lehetett elszállni mert kellett a kompromisszum. 1 év és 50.000eltöltött km után újjáépül. Miért is?
Tehát 1 éve megvettem a kocsit, mint kiderült egy elhanyagolt romhalmaz volt. Én kicseréltettem a full vezérlést, össze szíjat, görgőket, feltengelycsuklókat, osszes tárcsa-betét, felsőlengőkarok, stabpálcák, stabszilent, axiálok stb. Ebből volt olyan amiből sajnos nem a legjobbat vettem. Egy nekem köszönhető hülyeség miatt (elbambultam) megnyomtam a jobb oldalát az autónak. Azóta is úgy van.
Közben Manky barátunk írt rá chipet, kapott nyitott kipuffrendszert, EGR is távozott. Persze a futómű megint katasztrófa, lóg, kopog, stb.
Az élet úgy adta hogy lett egy új autóm munkára. Alfát el akartam adni és egy brutál turbobenzint építeni. Aztán 2 hónap után beleültem újra. Akkor eldöntöttem hogy akármennyi szívás volt vele kap még egy esélyt hobbiautóként, egy valag pénzt beleölve.
Tehát a tervek:
2260VZK turbo (ez biztos, a vezérlése nemaz)
Nagy cooler
Fém coolercsövezés
Olajhűtő beépítése (gyárilag nincs)
Futómű rendbetétele, gátlók sportra cserélése, eibach rugók (-4cm)
Felniből marad a mostani 18-as, valószínüleg Proxes T1 gumikkal.
Új kéttömegű lendkerék
Kuplung kevlárra, esetleg szinterre cserélése
Nagyobb porlasztók
Ha szükséges nagyobb nagynyomású szivattyú
60-70-es kipuffrendszer végig (leömlő is új lesz, turbo miatt tuti kell)
Esetleges HF felújítás
Oldalának kikasztnizása, illetve fényezése
Egyelőre ennyi a terv, a kocsi terveim szerint tavasz végére kész kéne hogy legyen. Köszönöm előre is mindenkinek a segítséget, akár tanáccsal, akár alkatrésszel, akár szereléssel fog segíteni. Tehát akkor project indul.