Tank: ez folyt mint állat, az alján 8 lyukat számoltam és eresztett még az illesztésnél is. Iszonyat szerencsével egy bontóban találtam egy másik tankot, bár amikor ránéztem voltak kételyeim. Hazahoztam, nyomáspróbáztam, nem folyt, ezért hirtelen fel is újítottam. Csupasz fémig levakartam róla mindent, a minimális maradék rozsdát a megfelelő szerekkel kezeltem, majd kapott 4 réteg alapozót, 2 réteg rücsit és 3 réteg festéket. Fel is került az autóra, bár egyedül eltartott egy darabig. Nem bonyolult mutatvány, csak hirtelen elgondolkoztam azon, hogy miért nem vagyok polip:)
Kipufogó: lyukas volt, de nagyon. Próbáltunk hozzá idomokat keresni, de 45 fokban hajlítottat szinte sehol sem árulnak, csak 90est. Végül a Janó-dob csapata lehajlította minta alapján egy darab csőből. A régi dob maradt rajta, de előbb vagy utóbb le lesz cserélve, igaz, hogy szép hangja van, de egy kicsit számomra hangos.
Mivel tegnap elfosta magát a bal első lengéscsillapító, ezért kicseréltem, ha már ilyen fasza idő van. Még mászkálni se kellet utána:)
A satöbbi része érdekesebb a dolognak: kapott új stabrúd szilenteket és a kipufogón is okosítottam. A donoron sportdob volt szögletes véggel, ezért úgy döntöttem, h kicserélem. Kicsit törtem a fejem, h levágjam és a poroltó helyére hegesszem fel, de nem volt kedvem, ezért inkább középdobbal átraktam ahogy volt:) Megberheltem a csomagtér világítást is, ami már kitudja mióta nem működött:) most fasza, meg a túloldalra beraktam egy pótféklámpát az oldalsó műanyag alá (naggyonracsing lett:) Még jó, h volt itthon minden a polcon, csak időt kellet rászánni:D
Ja, és végül felpróbáltam előre is az alufelnit:D