Mivel közeledik AlfaCity, és mára nem volt semmi dolgom ha már hajnali 8kor arra ébredtem, h besüt a nap az idióta fejemre, gondoltam, fölkelek és kicsit babrálok a ribancon:) Módszeresen, a belülről kifele munkamenetet követve kezdtem a kormány leszedésével és az alatta levő gyűrű cseréjével. Elég sok problémát megoldott ennek a vacak csörlős akárminek a cseréje, végre fel lehetett rendesen tenni a kormányt, nem ég a légzsák visszajelzője (már az agyamra ment a piros led a műszerfalon:) és végre a dudám is működik. Zárójelben azért megjegyezném, hogy ha szarul van fölrakva a kormány, (igen fel lehet tenni szarul is) akkor olyan érzésed van, mintha vmi tré lenne a kormányművel (imbolyog, kotyog, pontatlan a kormányzás. Ha nem a saját kocsimon tapasztalom, akkor el sem hiszem dolgok közé tartozik.) Végülis pikkpakk megvolt a dolog, de a vége egy majdnem teljes műszerfalszétszedés lett, zörgésmegszüntetés céljából. Na ebből lett minden, csak a zörgések maradtak. A kormányt meg jó szokásomhoz híven megint nem sikerült egyenesen felrakni. Csak még egy ricnit odébb és jó lesz (A f@szomat, azt...:D) A kormány témánál maradva, a Bazsa145-el korábban boltolt kormányban törött volt a duda kapcsolója, de az én régi kopott kormányomban viszont nem. Őszinte legyek, picit izzadtam, mire sikerült kiszedni a régi kormányból sértetlenül a kapcsolókat, de 10 perccel és pár cigivel később már a kezemben voltak a tökéletes gombok:D
Végre visszapattintottam a helyére a géptető nyitóját is, melyet egyik kedves ismerős még egy régi műszerfal összerakás alkalmával sikeresen kiugrasztott. Máig nem jövök rá, h hogy sikerült neki:D
Miután végeztem belül, elmentem ebédelni:D Ahogy leülök csöngetnek. Némi anyázás közben kimentem, haragom alább is hagyott, amit megláttam, h egy zöld transporter, hatalmas MPL felirattal áll a kapu előtt:) Megjöttek a rugóim. Némi királyi valuta átadása után már a kezemben is voltak. Igaz, h csak 2 centivel lesz lejjebb a segge, de az is valami...
Ebéd után folytattam dög orrával a napot. Leszedtem a balos sárvédőt is, kicsit igazítottam a doblemezen, mert akkora hézag volt a géptető és a sárvédő között, mint a grandkanyon. Travis Pastrana már tervezte bele az ejtőernyős ugrást:) Az egész homlokfalat is szétszedtem, a balos lámpám elég bután állt, most ez is ki lett igazítva. Egy szívfájdalmam, h az a rohadt hűtőrács sehogy nem akar állni rajta, kisebb döccenőkön egyből kipattan az alja a lámpa tüskéjéből. Ennyi baja mondjuk lehet, már nem izgat.
A lökibe végre visszakerültek a ködlámpák is, bal oldalt kellet egy csatit forrasztani, mert az még régen valamikor leszakadhatott. A duda is visszakerült a helyére, télen gondolt egyet és leesett. De azt is a legrosszabbkor természetesen. Kapott új csavarokat a régi töröttek helyett, most úgy áll mint Katiban:) és még szól is! (a fényözön mellett ezzel fogok élvezkedni:D)
Az nap megkoronázására beraktam hátra a rugókat. Nagyon nagy különbség nincs, de egy kicsit tényleg lejjebb került a segge. Pont elég ez, hátul /60as gumi van, eléggé kiemeli még ígyis.
Önindítót persze ma se cseréltem, de ami késik, az nem jön hamar, nemsokára az is ki lesz cserélve. (főleg, ha valahol végleg feladja a harcot, mondjuk annyira nem gáz:) A következő project mondjuk lehetne a klíma visszarakása, jön a nyár:D
1.4 1.6 1.7 145 155 156 16v 33 5.fokozat 56ti ablak ac ajtókárpit akksi alufelni apróság autócsere autóvásárlás átírás beltér benzintank blackmaxx bontás borbet boxer crunch csere csomagtartó dekor disztroj duda eibach eladás eladó embléma erősítő este fagyálló fejegység fejlődés fék fékbetét fékcső felnik féltengely felújítás fényezés fűtés futómű generál generátor gólyaláb gréta gumi gyertya hátsó hengerfej hid hűtő javítás kényszerpihenő kerék kerékagy kezdés kipuff kipufogó költségek kormány kormánymű kötelező kul13 kuplung küszöb lámpa légszürőház légtelenítés légzsák lengéscsillapító lengőkar löki mélynyomó mindenféle mnc motor motorcsere műszaki műszerfal nemmegy nyár olajcsere önindító összerakás óraegység pánik polír relé rugó sárvédő stabilizátor szerviz
>> EgyébAlfa 145 1.6 boxer "PIRI" // 2011-05-17