Mutasd

>> Esemény2019-02-27

A két előző lyukra futás után sikerült megtalálni a megfelelő autót.

Rosso Proteo, 24 szelepes, 49e km, kókánymentes. 2002/10 gyártás, 2005-ös forgalomba helyezés. Három nem gyári dolog: Madeno Racing kipuffogó, windschott.de-féle szélfogó háló, JVC fejegység. Bevallottan fújták a motorháztetőt, az első lökhárítót és a tetőszerkezet fedelét, ezek rendben vannak. Sajnos szürke a szőnyeg, és fekete a bőrülés - ezek biztosan cserélve lesznek, de az egész autó annyira újszerű hogy megbocsátom neki amiért nem vajszínű a belső. Az összes gumialkatrész ép a tető körül, ez a fontos. A csomagtartónál majd cserés lesz a kéder. Érdemes megnézni a képeket az aljáról: egyedül a hátsó lengőkaron van nyoma rozsdának, valóban nyári autó volt.

Apró bökkenő, hogy némileg a tervezett keret felett volt, de mivel nem projektautót kerestem, hanem eljövendő oldtimert gyári állapotban, ezért mégiscsak ő lett a nyerő. Érdemes megnézni hogy mi minden állt még ott "mellékesen".

Próbakör (csak visszafogottan, a szíjra és a lakott területre való tekintettel), megyőző.

Aki Hollandiából exportra készül, az vigyen trélert! Nekünk épp nem volt a kézitáskában, így hát kértem a kinti srácokat hogy segítsenek az exportrendszámmal. A holland exportrendszám kitűnő dolog: Hollandián kívül nem érvényes a biztosítása. Német/osztrák kiviteli rendszámokkal mozgatják az autókat, kisebb ipar épült erre. Persze ez idő amíg elkészül, így újabb éjszaka a hotelben, amíg holnap reggelre ideér a dolog.

A másik fontos apróság az autóval kapcsolatos: a papírok szerint még ez eredeti 2002 októberében a gyárban felszerelt vezérműszíj van rajta, hiszen 49000 km-t ment a paripa.
Így átszelni fél Európát, háááát...