Mutasd

>> Szerviz2024-06-04

Végre elkészült a jobb első futómű is. Két dolog azonban okozott egy kis többletmunkát.

A motor oldalán és a segédkereten hatalmas olajsár volt. A hengerfej szélénél alulról van a két "sarkon" egy-egy csavar. Szerintem ezek voltak lazák és itt tudott egy kis olaj kifolyni, majd ez alsó motorburkolat hiányában keveredik a porral és sárral. Végül sikerült lepucolni és a két csavaron is húztam egy kicsit, remélhetőleg nem fog újra folyni az olaj.

A féltengely nem csúszott ki a kerékagyból. Próbáltam többféleképpen is kivarázsolni, de nem ment. Szerencsére a kerékoldali csukló is jó volt, csak a gumiharangja volt kiszakadva, ezért a belső oldalt szétszedve ki tudtam cserélni ezt is.

A többi rész pont úgy ment mint a bal oldalon. A karosszériát itt is lepucoltam, korakttal kezeltem, rozsdagátló alapozóval és rücskivel több rétegben lefújtam.

Cserélve lett ezen az oldalon is a lengőkar (és abban a golyóscsap),a stabilizátor szilent és összekötő, axiális csukló a gumiharanggal, a kormányösszekötő, a komplett gólyaláb és a féktárcsa a betétekkel. Itt még azt vettem észre hogy a csúszkákat takaró gumi bár nincs kiszakadva, de az anyaga már kissé porózus, ezért ez a fékfolyadék csere alkalmával cserélve lesz.