Tagok >> Imyx >> 156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive >> Blog
- Típus:156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Fekete metál
Tegnap visszaraktam a gyári levegőszűrőt, direktet kivettem, direktszűrőt már szerintem nem fogok ennél a motornál használni. Tény, hogy egy picit így tompább az autó, de sebaj :-). Szép a hangja így is, a rezonátor doboz nélkül :))).
184000 km-nél tart éppen a gépsárkány, már várom, hogy legyen túl a 200K-n :)
Ma kicseréltem a csomagtér ajtó teleszkópokat, iszonyú gyengék voltak már, hűvösebb időben már nem tudták megtartani, tavaly télen többször fejbe vert. Bárdinál vettem, kedvezménnyel, LIP. Volt "Bárdi" is, de azt nem tudták megmondani, hogy ki gyártja, az egy ezressel olcsóbb lett volna.
Teljesen más ezzel, még lecsukni is nehéz most a csomagtartó ajtót :-)).
Tegnap deaktiváltam a boxot, háát, gyengusz lett nagyon :( a közhiedelmekkel ellentétben vérmessé teszi a benzinmotort is, persze box, illetve programozása válogatja..
Most már nem érzem azt, hogy "szaggat" kigyorsításkor :) közel nem olyan nyers és érzékeny a gázpedál - picit 1.6-os feelingem van. Nem jó kedvemből iktattam ki, LMM probléma miatt. Ha mostantól jó lesz az autó box nélkül - jövő év tavasszal újraprogramozzuk, szerintem túlvan húzva jelenleg.
Noisia Cartárs blogján felbuzdulva tegnap kivettük azt a nagyon csúúúúúnya szívászaj csökkentőt :D. Az nem kell oda alapon :))), több ismert tuning cég szerint is kukába való, tehát ott végezte. Direktszűrővel pokoli hangja van kigyorsításkor, az utcán összerezzennek az emberek, nem csodálkozom rajta, még az én idegeimnek is sok(k), 4-7000-ig érces, üvöltő hang :D. Lehet, hogy visszarakom a gyári légszűrőt.
Köszönöm Noisianak, Polónak a közreműködését, segítőkészségét!!!!!!!
Ma kicserélték a két hásó lengéscsillapítót, (Supersport) jónak tűnik :). Feszes, de ebben ez a lényeg. Pontosan passzol a -4,5 cm-es rugókhoz.. Sportrugóhoz sport teleszkóp dukál. Elöl is ki kellene cserélni, legközelebb, megszenvedtek ezzel a kettővel is eléggé :). Nagy szívás volt a csere, ugyanis a rossz lengéscsillapítóban lévő imbusz menet tönkre ment, illetve tönkretették (amikor az ültetőrugókat rakták be) és ezáltal nem lehetett kicsavarni a felső csavart, az egész egybeforgott. A csavart szétkellett verni, aztán megadta magát). Egy itteni kedves Cartárstól vettem a szettet, köszönöm ezúton is.
Kapott egy másik légtömegmérőt is - egyelőre jó. Ezt csak 1x írta be 600 km alatt (autópálya). Ha beírja hibának, váltásoknál megtorpan nem kicsit, és a kraft is kevés benne.
Szatyi cartársnál kicseréltük a benzinszűrőt, ez még nem volt kicserélve :)). Thx Szatyi.
Kicseréltem a gyertyákat, az előzőek 75K-t futottak, egyébként még használhatóak lettek volna. Gyári NGK, két pólusút raktam bele, 100.000 km-es, ha minden igaz.
Nem hűtött, tegnap elvittem klímáshoz, nyomáspróba, és nem tartja meg a nyomást.. a kompresszor alu csöve elrepedt, meghegesztették, feltöltötték a rendszert, az eredmény 5 fokos hideg levegő :). Újra szegényebb lettem pár ezerrel :).
Lassan úgy néz ki az autó, ahogy mindig is szerettem volna. Szerintem már nem nyúlok hozzá, ami a külső optikát illeti, talán már csak rontani lehetne rajta.
Elöl -45 mm, hátul -40 mm az ültetés mértéke.
Ja, 18" kerekek, ültetett sportfutómű, bizony nem BUD utcáira való :). Csak fanatikusoknak.
Hál'Istennek a barátnőm nem veszi észre, hogy 'sportrugó' van a kocsiban.., őrültebb lenne, mint Én??? Tény, hogy előtte is kirázta a vesekövet..
A menetkomfort egyenlő a 0-val.
Alfa Romeo!