Tagok >> Imyx >> 156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive >> Blog
- Típus:156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Fekete metál
A leeresztő csavarnál vészesen elkezdett folyni az olaj, begurultam a legközelebbi műhelybe. Alátét, + paszta. Remélem, a következő olajcseréig nem lesz gond. Kitörölték a hibákat is (persze hogy volt) kéretlenül még a fojtószelepet is kitakarították.
Jót tett neki a takarítás, brutálisat megy, tiltás körüli váltásoknál nehéz egyben maradni a fülkében :). Tényleg. Hiába, ez egy Selespeed Sport. :). Csak ne lenne ilyen k..va drága a szervizelése..
Újra voltam Szatyi Cartársnál, a függönylégzsák rakoncátlankodott, és állított a kuplungon is.
Hétvégén lefestettem a féknyergeket, íme néhány kép.
A matricákért big thx GT-nek!
Megejtettük az első olajcserét, amióta nálam van. Az előző olaj 7500K-t futott, de baromi csúnya szine volt.
- Selénia Racing 10w60 + olajszűrő
- Légszűrő
- Pollenszűrő
164000
Kicseréltük a Seles tartályát, most már reménykedem benne, hogy az olajfolyásnak lőttek :-). Érdekes a dolog, mivelhogy az új tartály, amit rendeltünk, nagyobb, mint ami az autóban volt. Ebben hosszabb a nívópálca, más a beosztása, kíváncsi lennék, hogy az előző hogy került bele, mert nem ebbe az autóba való :).
Na de ne kiabáljuk el, várjuk ki a végét.
Az örömben üröm, hogy tartály csere után beállt a kuplungom potmétere, csúszik a kuplung, és dobálja ki a váltásokat, holnap reggel cseréli ki Szatyi cartárs, kösz szatyi.
Update: nem a potméter a hibás, 3 potmétert is próbáltunk, és még mindig mozog a kuplung kar alapjáraton. Úgy tűnik, kuplung csere következik, bosszantó a dolog, mert csak 70K van benne.. kibírhatott volna 120-at simán.
A leömlő utáni flexibilis cső eddig bírta, a Dinamit-nál cserélték. Most tök halk az egész :).
Újra kénytelen voltam venni 1 liter Tutela Seles olajat :).
Várom,hogy megérkezzen az új tartály, lehet, hogy a jelenlegivel van a gond.