a MOL pontgyűjtő akcióban kaptam egy csomó matricát, amit utána jól be is váltottam a törökbálinti MOL kúton. Ezzel el lett költve egy csomó pénz. Juhéééé! Működik a reklám


Véget ért az első (tört) év Túrógombóccal.




1. kép
Madaras tescoban akciós volt a csomagtérháló, ennyiért ajándék, gondoltam kipróbálom... Négy helyett csak kettő akasztót találtam a csomagtartóban, így muszájból az üléstámla akasztón vezettem át két sarkát és vissza bilincseztem önmagához. Dinnye elgurulás ellen pont jó lesz, már csak háromnegyed év és kiderül! :D
2.. kép
Kormányon a bőr fényes volt, azt gondoltam, kopott. Aztán véletlen a kezembe akadt a csodaszivacs, amit egyszer rendeltem és el is feledtem, gondoltam, kipróbálom, ér-e valamit. Bakker! Kiderült, hogy nem kopás miatt fényes a kormány, hanem emberi tenyérzsiradék volt rajta. Szépen le is gyurmázta róla, mintha most jött volna ki a gyárból, olyan gyönyörű matt lett a bőr. öt percet megért az időmből foglalkozni vele :-)
3. kép
Depeche Mode forever! folytatódik "Túrógombócon" is. ;-)



Nem is bírtam sokáig, fel is került az újonnan rendelt méhsejtes hűtőrács. Lökhárító levétel nem volt gond, igazából előbbre tettem egy szerelő és virág ládára (1. kép), a csatlakozókat sem oldottam, így is hozzá lehetett férni a cseréhez. Az újon alul és felül két pöcköt kellett fogóval rövidebbre vágni, mert nem abba a lyukba passzoltak volna.
Sokat dob az összképen, pedig a 2014-es pajzs sem olyan csúnya, főleg ha QV Line vagy Sportiva (2. kép. De így modernebb. (3. kép) Később majd kap karbon V formát még vagy lakk feketét, majd eldöntöm



Tankajtó fedél rugós biszbasz stift kicserélése sikeresen megtörtént.
Igazából, nem ér meg 3800 magyar forintot (egy éve áll.még csak ezer-valamennyi volt), a rugó már csak a végső állásban tartásért felel. Egy hosszú csavarral akár fillérekből is megoldható lett volna a törött tengely kiváltása, az tartósabb is lenne, mert ez a jó minőségű, újrahasznosított műanyag 100% biztos, hogy újra el fog törni.
1. kép: fedél kompletten kivéve. Egy db csavar tartja az egészet. A szuszogót kell csak kihúzni a gumiházból. Egy spray kupakja védi az üzemanyagnyílást. Sterilebb, mint egy rongyot oda tuszkolni :-D
2. kép ott felül látható, hogy a műanyag tengely tetején a rugóba akasztható fordított L feje elvált a tengelytől. Ezért lötyögött a tankajtó
3. kép már az új stift a helyén. Figyelni kell, mert csak egyféleképpen lehet visszadugni, ha erőlteti valaki, azonnal törik
4. kép Minden visszarakva, csavar is a helyén, ajtó feszesen áll.
Ugyanakkor az ablakmosó tartály kupakja is a helyére került. Az is el fog törni, újra! :-)
Job done.




Egy-két dolog, amit pótolnom kellett, illetve, nekem hiányzott. Ablakmosótartály kupak (2300), tankajtó fedél stift (tengely) zsanérhoz (3870), 10 db karosszéria patent (kerékjárat, küszöb) pótláshoz (2500), valamint egy 2016-os FL scudettp, hűtőrács 46000). Utóbbit még nem tudom, mekkora szívás lesz kicserélni, mert lámpamosós első lökhárító levételről nem találtam Youtube videót...



Leugrottunk Balcsira 'Túrógombóccal'. Út közben még a Nap is kisütött, ilyen a feeling, panorámatetővel. :-)
Járulékos adat: ~10 Km / 1% a DPF telítődés mértéke. Az rendben van. Fogyasztás is.

A GT-vel fotózkódtunk. Jing-Jang, FF B&W






Nem hiszem el!
Nincs öt napja ez az autóm és már rányitották az ajtót a Lidl parkolóban :'(
Majd később töltök fel nyitó képeket, ha már kisírtam magam, hogy ne ez maradjon az első bejegyzés ...

Before / After képek.
Pár dolgot pótolni is kell: ablakmosó tartály kupak, akkusaru borítás. Meg valamiért alámpamosó nem mos, csak a motor hanját hallani, de a víz nem jön belőle, valószínű valahol lyukas. 2.0 JTDM-2
