Tagok >> osee_selespeed >> Blog
Ma mivel szép tavaszi időnk volt, kigurítottam Alfonzt a garázsból. Nekiláttam kicserélni a kerékcsapágyat és toronyszilentet. Optimal és Impergom került bele.
Már rég vettem egy pár xenon jelzéssel ellátott, de lencse nélküli(amilyenem eddig is volt) fényszórót az ócskapiacon 3000ft-ért. Azóta is ott porosodtak szétszedve, jobb sorsra várva. Elérkezett az idő, bi-xenon lencsés lámpákat építettem belőlük. A feketére fújás sem maradt ki. Végül felpolíroztam ôket. Ha jól bizonyítanak, kapnak egy fóliát is, hogy szépek maradjanak.
Mióta nálam van még nem volt cserélve, így ez is sorra került. DEX III került bele.
Mosás után mindig be ragadt a vezető oldali gomb. Ez is orvoslásra került. O gyűrű nem volt szakadva, de egy tisztítás és zsírozás jót tett a szerkezetnek.
Újra eltelt két év. Simán megvolt, nem találtak kivetni valót.
A fehér hátsó prizmák okoztak egy kis gondot fotózáskor, viszont szó nélkül megoldották.
Kapott friss Selenia Racing-et, meg szűrőket.
Egyre többször indult 3 hengerrel. Kizárásos alapon rájöttem, hogy gyújtás, meg injektor probléma nem lehet. Végül már a vizet is kezdte forralni.
Eljött az ideje a hengerfej levételének. Persze a pakolás volt a hibás, emellett kapott 4 hidrotőkét( meg az összeset megtisztítottam), egy új szelepet, felső balansz tengely dugót, bütykös szimeringeket, szelepszár szimeringeket, szívótorok tartó szilentet, felső motor kitámasztó szilentet és végül egy Nissens hűtő radiátort. . Persze a hf. síkolás sem maradt ki. El használtam néhány féktisztító sprayt is.
Megtörtént a vezérlés cseréje, tokkal-vonóval. A márkák: Dayco, Hepu, SNR.
Cseréltem a bal alsó lengőkart is, ami TRW.
Szemből nézve az autót, már régóta zavart, hogy ott ólálkodik a nagy szürke visszapillantó. Vettem az alkalmon és kicseréltem feketére. Így már sokkal jobb.
Télen még bírta az akkumulátor, de mivel nem jártam vele, mostanra meghalt. 70 Amperórás, 640 indítóáramú Baren került bele.