Tagok >> osee_selespeed >> Blog
Mai autómosás keretén belül, bekentem ápolóval a kédereket.
Két éve ejtettem meg a vezető oldali gomb takarítását. Mostanra az utasoldali is rakoncátlankodott esős időben. Így ezt is rendbe tettem. Az ablakemelő egyik műanyag konzolja el van törve. Mire jön a nyár, azt kell kicserélnem.
Másodjára kerültek fel a múlt télen vásárolt téli gumik, melyek akkor kb. 2000km-t futottak.
Újra olajt cseréltem. Eddig hűséges voltam a Selenia Racing-hez, mert télen nem használtam az autót. Most Motul 5w-50-et töltöttem bele. Összes szűrő cserélve lett, azok pedig Mahle márkájúak. Végre sikerült új olajleeresztő csavart is beszereznem. Cseréltem a hosszbordás szíjat is.
Már hosszabb ideje le szerettem volna fényeztetni a lökőst, csak nem tudtam kire bízhatnám. Féltem is, hogy nem fog tetszeni a végeredmény. Mostanra már annyira ramatyul nézett ki, hogy elhatároztam magam.
6 év együttlét után úgy gondoltam beruházok TRW lengőkarokra. Egyik alsó nem olyan régen lett cserélve, de mivel gyenge volt azon az oldalon a lengéscsillapító, a gömbfejnek annyi.
Az új felsők megkapták a szükséges szilikonzsír terápiát.
Első rugók is megfeketedtek.
Újra bemondta az unalmast a jeladó. Jövőre terveztem az vezérlés cserét, viszont ha már újra meg kellett bontani, minden cserélve lett. Dayco szett került bele.
Jobb hátsó már tavaly el könnyezte magát. Így került cserére a két hátsó. Teljesült a vizsgabiztos vágya is. Fekete rugók személyében.
Azt hiszem eddig ez alkalommal mentem a legtöbbet ugyanazon olajjal. Ugyancsak Selenia Racing ment bele.
Mai napon 802,5 kilométert autóztunk 50,91 liter benzinnel. Az út végén már nem akart kapcsolni a klíma. A reléjével volt csak gond, szerencsére.